RTBF culture PASS
#1
Vanaf 01/05/2014 lanceert belgacom deze pass voor 4,95€ per maand met documentaires en allerhande zaken die te maken hebben met cultuur gemaakt door de rtbf.
Antwoord
#2
(23-04-2014, 13:48)natte schreef:
(22-04-2014, 18:37)Dimira schreef: Vanaf 01/05/2014 lanceert belgacom deze pass voor 4,95€ per maand met documentaires en allerhande zaken die te maken hebben met cultuur gemaakt door de rtbf.

oh dat wil ik wel

Nog wel even wachten weet ook nog niet hoe het er gaat uit zien.Het zal waarschijnlijk ook niet ondertiteld zijn vrees ik of onze colegas moeten aan ons gedacht hebben.Ik vind dat belgacom zijn best begint te doen om hun imago op te poetsen.
Antwoord
#3
(23-04-2014, 14:13)natte schreef: rtl heeft ook zo 2:
Abonneer u op RTL Series Pass voor maar EUR 4,95/maand. Bekijk uw favoriete series zoveel je wil dankzij deze pass met onbeperkte toegang voor de volledige familie. en
Abonneer u op RTL à l'infini Sélection voor maar EUR 5,95/maand. Bekijk naar hartenlust informatiemagazines, ontspanning, humor en sport op RTL wanneer u maar wilt met RTL à l'infini Sélection.

Ja,jij verstaat misschien goed frans maar ik volg liever een film die gesproken is in het Engels en ondertitels heeft.Ik weet niet wat te doen ben zo aan het overwegen om terug naar telenet te gaan ,en dit vooral voor film en misschien voor voetbal als er toch geen uitsluiting komt.Want belgacom kennende gaan daar nooit geld tegenaan gooien voor dat volledig pakket.Dit zou mij verwonderen.Bij belgacom is het voetbal ook goed vooral de 2 de klasse zitten goede wedstrijden tussen.Betere dan sommige eerste klassers.
Antwoord
#4
natte, je kan vanaf vandaag die RTBF culture PASS al activeren al was het even zoeken op de televisie waar hij stond.Dus veel suxes in het menu.Al vind ik het eigenaardig dat je na dat je maandelijks 4,95€ voor die pass betaald nog eens moet betalen wil je iets zien.Dus IsDit weer iets dat ik niet lang ga houden.
Antwoord
#5
RTBF Culture Pass keert vanaf 1 juli terug, was uitgesteld.
Antwoord
#6
Zie hem dan maar zonder mij.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)