Mijn Schotel
#1
Zie hier fotoke van mijn schotel die natte wou zien Wink

[attachment=24]
Antwoord
#2
(01-06-2014, 00:42)master-magic schreef: Zie hier fotoke van mijn schotel die natte wou zien Wink

En heb je die zelf geplaatst master?Ik had het misschien beter ook allemaal gedaan.
Antwoord
#3
jep, wel wat hulp gehad om die door het raam te krijgen enzo maar het afstellen heb ik zelf mogen doen,
de leverancier had geen tijd en het juiste materiaal mee.
maar staat nog niet 100% juist, is nog enkele milimeter werk aan om alle lnbs met de volle 100% ontvangst te krijgen.
maar mogen niet klagen, de ontvangst is op veel zenders 100%
Antwoord
#4
(01-06-2014, 15:01)master-magic schreef: jep, wel wat hulp gehad om die door het raam te krijgen enzo maar het afstellen heb ik zelf mogen doen,
de leverancier had geen tijd en het juiste materiaal mee.
maar staat nog niet 100% juist, is nog enkele milimeter werk aan om alle lnbs met de volle 100% ontvangst te krijgen.
maar mogen niet klagen, de ontvangst is op veel zenders 100%

Ik heb deze mogelijkheid niet voor er één te plaatsen tegen de gevel.Ik zit ten eerste al op een appartement en de achterkant is de noord kant dus ik moet wel via het dak en volgens mij heeft die aannemer die schotel van dat dak laten verdwijnen.
Antwoord
#5
(01-06-2014, 20:49)natte schreef: dimi neem een satelietschotel van caravanautos op totaaltv goede referenties. of kubussats kan je voor raamplaatsen
Die UFO schotels voor op caravans zijn duur,zou ik niet aanraden.

En zo platte schotel start ook al vanaf 88€ vind ik niet zo goedkoop,een triax start al aan de helft van de prijs Wink
Antwoord
#6
(01-06-2014, 20:50)natte schreef: beste master ik tel acht lnb. welke sateliets heb je uitgericht?ik zie dat je per lnb twee aansluitingen hebt. dus ik ga ervan uit dat je twee ontvangers hebt. maar wat is die paarse kasje achter je grot schotel en waarom dient die kleine voor de lnb.

5west,0,8 west,4.8 oost,9 oost,13 oost,19.2 oost,23.5 oost,28.2 oost en kan er nog bij zetten als ik wil,moet dan alles wat opschuiven.
Paarse doosjes zijn de diseqs Wink
Welke kleine voor de lnb ??????
Antwoord
#7
die diseq heb je altijd nodig, hoe ga je anders 8 lnbs op 1 kabel zetten????
en per tuner heb je zo 1 nodig Wink
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)