Telenet boekt slechte punten i.v.m netflix
#3
(19-02-2016, 13:37)apestaart12 schreef:
(19-02-2016, 09:43)master-magic schreef: Telenet staat op de laatste plaats in een rangschikking waarmee internetgebruikers naar Netflix kijken. Het Amerikaanse bedrijf voor streaming video stelt die rangschikking zelf op.

'Het geeft geen afspiegeling van de kwaliteit van het Telenet-netwerk', reageert woordvoerder Stefan Coenjaerts.

Netflix begon met de metingen in september 2014. Toen deed Telenet het een stuk beter. Sinds augustus vorig jaar gaat de internetprovider constant achteruit.

'Dit is geen echte snelheidsmeting en geeft geen afspiegeling van de kwaliteit van het Telenet-netwerk', zegt Telenet-woordvoerder Stefan Coenjaerts.

Proximus doet het wel goed, het bedrijf steeg in de rangschikking. 'Die goede resultaten zijn het gevolg van onze continue investeringen in het netwerk', zegt een woordvoerder.

Bron: demorgen.be

Ook het feit dat Proximus klanten Netflix kunnen bekijken via de TV decoder zal hierin ook een rol spelen.

heeft daar niet veel mee te maken,het netwerk van telenet heeft problemen met netflix,net of telenet dat dwarsboomt,
ben netflix nu 2 weken aan het testen weer en merk toch dat het veel moet bufferen het beeld om perfect speelbaar te zijn.
moet het beeld dan op pauze zetten om te kunnen kijken.
denk dat telenet veel liever heeft dat ik een play abbo neem Wink
Antwoord


Berichten in dit topic
RE: Telenet boekt slechte punten i.v.m netflix - door master-magic - 19-02-2016, 14:36



Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)