Telenet boekt slechte punten i.v.m netflix
#7
(20-02-2016, 20:12)apestaart12 schreef:
(20-02-2016, 02:01)natte schreef:
(19-02-2016, 13:37)apestaart12 schreef:
(19-02-2016, 09:43)master-magic schreef: Telenet staat op de laatste plaats in een rangschikking waarmee internetgebruikers naar Netflix kijken. Het Amerikaanse bedrijf voor streaming video stelt die rangschikking zelf op.

'Het geeft geen afspiegeling van de kwaliteit van het Telenet-netwerk', reageert woordvoerder Stefan Coenjaerts.

Netflix begon met de metingen in september 2014. Toen deed Telenet het een stuk beter. Sinds augustus vorig jaar gaat de internetprovider constant achteruit.

'Dit is geen echte snelheidsmeting en geeft geen afspiegeling van de kwaliteit van het Telenet-netwerk', zegt Telenet-woordvoerder Stefan Coenjaerts.

Proximus doet het wel goed, het bedrijf steeg in de rangschikking. 'Die goede resultaten zijn het gevolg van onze continue investeringen in het netwerk', zegt een woordvoerder.

Bron: demorgen.be

Ook het feit dat Proximus klanten Netflix kunnen bekijken via de TV decoder zal hierin ook een rol spelen.

mmm moet ik tegenspreken via decoddr zzer slecht beeld

Doe zoals ik, bekijk Netflix via Apple TV, beeldkwaliteit is zeer goed, het is alsof men naar een Blu-ray aan het kijken is.

ik doe het via die weg,
heb ook uitval van wifi soms,
denk dat er in de buurt teveel internet word verbruikt of de modem die het begeeft.
Antwoord


Berichten in dit topic



Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)