Apple stelt voor de Iphone8/Plus en Iphone X (10)
#11
(17-09-2017, 21:47)apestaart12 schreef: Android is goed maar ik geef toch de voorkeur aan Apple, zo gebruik ik nu tegenwoordig iPhone SE en ik ben er best tevreden mee, mijn Samsung Galaxy S4 mini ligt gewoon aan de kant en hou ik die als reservetoestel.
Een Windows phone zou ik sowieso nooit gebruiken, ten eerste vind ik Windows niet mooi ogen voor een smartphone en tablet dat is meer voor een computer en ten tweede de beschikbaarheid van apps is nog altijd ondermaats tegenover Android en Apple.

is zelfde bij mij, heb ook nog samsung aan de kant liggen als reserve maar die baterij is beginnen opblazen en staat dik en daardoor is heel het scherm vanvoor losgekomen en zou ik andere baterij moeten voor kopen maar is mijn 2de samsung galaxy toestel die hetzelfde probleem heeft en ben dat beu, met mijn phones kom ik dit niet tegen,
met mijn vorige samsung ook een nieuwe baterij mogen kopen na 2 jaar omdat die dik kwam te staan.
dus geef mij maar Ios en apple,maar opgelet als je Ios11 installeert omdat die veel oude apps niet meer ondersteund.
heb het zelf mogen ervaren op mijn appletv4 met de nieuwste tvos11.
Antwoord


Berichten in dit topic
RE: Apple stelt voor de Iphone8/Plus en Iphone X (10) - door master-magic - 18-09-2017, 00:24



Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)