Streamingdienst discovery+ is vanaf januari beschikbaar voor 4 euro per maand in NL
#7
(06-12-2020, 21:29)boulder schreef:
(04-12-2020, 21:04)master-magic schreef: dan merken dat een serie een bepaald seizoen er opeens niet meer opstaat maar de andere wel, ga geen naam noemen waar dit al eens gebeurd maar je zal zelf wel weten welke ik bedoel Wink
Eigenlijk niet, zelf heb ik nog nooit iets besteld tegen betaling.
Die ene keer dat ik het wilde stond het er niet op, en het was een documentaire.

gebeurt soms eens bij de provider in het geel Wink zijn dan Amerikaanse series enzo waarvan een bepaalde seizoen er dan toevallig niet meer opstaat na paar dagen zonder melding erbij te krijgen bij de serie op de digi(corder/box) of tv box.
zijn dan de uitzendrechten die verlopen zijn maar niet vermeld.
maar is over het algemeen dat sommige dingen niet lang beschikbaar zijn en dan wil je dit net zien, bij series is het soms gemakkelijker ze op dvd box ofzo te kopen, zo mis je niks, ok kost geld maar een abbo extra voor dit te bekijken kost ook veel, soms betaal je zelf minder voor de dvd box als je beetje zoekt.
Antwoord


Berichten in dit topic
RE: Streamingdienst discovery+ is vanaf januari beschikbaar voor 4 euro per maand in NL - door master-magic - 06-12-2020, 21:50



Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)