10-11-2013, 12:22
Hallo allemaal
Ik heb gisteren een nieuwe Samsung tv gekocht en daarbij het kaartje (CI+ module en smartcard) om digitaal te kunnen kijken.
Ik heb de handleiding goed gevolgd, dus eerst zonder kaartje alle kanalen registreren en daarna het kaartje inbrengen)
Dan verscheen er op mijn scherm 'uw CI+ module wordt geactiveerd, dit kan tot 30 minuten duren. Indien u na 30 min deze boodschap nog steeds ziet neem dan contact op met Telenet op het nummer 015666333'
Na een uur stond die boodschap er dus nog steeds op en ik bel naar dat nummer.
Daar moet ik de codes van CI+ module en smartcard ingeven en ik krijg als antwoord (tot 20x toe) 'sorry door een technische storing kunnen wij uw smartcard niet activeren'
Ik heb dit eens geprobeerd met het nummer van mijn digicorder en hierbij kreeg ik deze reactie niet hierbij zeiden ze 'bedankt uw kaart wordt geactiveerd'.
Dus de lijn werkt wel degelijk correct en het ligt dus aan mijn smartcard???
Iemand tips of ideetjes wat wij fout doen?
Wij kunnen nu alleen maar analoog kijken op deze tv en dat is knap vervelend.
Het is ook verlengd weekend dus niemand te bereiken.
Kan het aan de smartcard liggen en zou het helpen terug naar de winkel te gaan vandaag (is open op zondag) en deze om te wisselen?
Graag tips!
Bedankt
Ik heb gisteren een nieuwe Samsung tv gekocht en daarbij het kaartje (CI+ module en smartcard) om digitaal te kunnen kijken.
Ik heb de handleiding goed gevolgd, dus eerst zonder kaartje alle kanalen registreren en daarna het kaartje inbrengen)
Dan verscheen er op mijn scherm 'uw CI+ module wordt geactiveerd, dit kan tot 30 minuten duren. Indien u na 30 min deze boodschap nog steeds ziet neem dan contact op met Telenet op het nummer 015666333'
Na een uur stond die boodschap er dus nog steeds op en ik bel naar dat nummer.
Daar moet ik de codes van CI+ module en smartcard ingeven en ik krijg als antwoord (tot 20x toe) 'sorry door een technische storing kunnen wij uw smartcard niet activeren'
Ik heb dit eens geprobeerd met het nummer van mijn digicorder en hierbij kreeg ik deze reactie niet hierbij zeiden ze 'bedankt uw kaart wordt geactiveerd'.
Dus de lijn werkt wel degelijk correct en het ligt dus aan mijn smartcard???
Iemand tips of ideetjes wat wij fout doen?
Wij kunnen nu alleen maar analoog kijken op deze tv en dat is knap vervelend.
Het is ook verlengd weekend dus niemand te bereiken.
Kan het aan de smartcard liggen en zou het helpen terug naar de winkel te gaan vandaag (is open op zondag) en deze om te wisselen?
Graag tips!
Bedankt