Ik heb daarstraks navraag gedaan naar de prijs van het abonnement 11+ en dit is gewoon bij het oude gebleven 9,95€.Ben nu vergeten te vragen of daar het eerste klasse voetbal bij in zat want er waren nog aanpassingen nodig aan mijn abonnement waardoor ik toch weer 12€ goedkoper uit kom.
Dat bericht moet achterhaald zijn.Ik heb rechtstreeks met klantendienst gebeld.vriendelijke man,heeft zelfs mijn abonnement nog iets aangepast (zal door die miserie komen van deze week) maar hij zei me 9,95 voor belgacom11+ maar natte ik zeg wel ik weet niet of 1 e klasse er in zit hé.Misschien is dat nog zoals vroeger en komt er zoals je zegt een apart pakket voor de eerste klasse.Maar het zal je goedkoper uitkomen dan bij telenet omdat je hier dan ook weer kan kiezen tussen gescheiden paketten.
Waar staat dat dan?Want gissen kan ik ook.Als het bij belgacom 11+ zit is het 9,95€ en daarmee uit.Als je naar de klantendienst belt optie 3 kan je vragen naar tarieven en ik heb gevraagd naar het voetbal tarief.Heb gesproken over dat het voetbal nu veranderd was dan vorig jaar nog voor die prijs gezegd was.Dan heeft hij de prijs gezegd 9,95€.Ik zei nog dat is het zelfde als vorig jaar en hij zei ja.En daarop antwoorde ik dan dat zal in ieder geval goedkoper zijn dan bij telenet want daar betaal je minstens 17€ en dan moet je nog gsm en internet er bij nemen denk ik.
@zorro dan zal ik waarscijnlijk morgen je de definitieve prijs kunnen geven en die zal ofwel 0€ als zij er financiëel goed voor staan.of anders zoals ik al zei zit deze normaal in het pakket belgacom 11+ met spaans en italliaans voetbal en het gratis tweede klasse voetbal en champions league