Discusies lopen verkeert af.
#1
Het is de bedoeling van steeds over het zelfde onderwerp te praten ,of tread.Maar velen zullen het met mij eens zijn dat dit onmogelijk is.En dat dit zoals wanneer je in een gewone vriendschappelijke omgeving praat,ook van het ene onderwerp naar het andere springt.Dus ik versta niet die drang waarom nu persé steeds op hetzelfde onderwerp moet gehamerd worden.Door nu en dan eens wat af te wijken,en dan hoeft het hier nog geen boel te worden zoals in dat digital café.
Antwoord
#2
(05-12-2014, 10:30)Dimira schreef: Het is de bedoeling van steeds over het zelfde onderwerp te praten ,of tread.Maar velen zullen het met mij eens zijn dat dit onmogelijk is.En dat dit zoals wanneer je in een gewone vriendschappelijke omgeving praat,ook van het ene onderwerp naar het andere springt.Dus ik versta niet die drang waarom nu persé steeds op hetzelfde onderwerp moet gehamerd worden.Door nu en dan eens wat af te wijken,en dan hoeft het hier nog geen boel te worden zoals in dat digital café.

Ik geef je daar volledig gelijk in !
Had deze post nog niet gezien , heb het ook geschreven bij het onderwerp nieuwe HD zenders .
Antwoord
#3
(05-12-2014, 21:06)chukky2 schreef:
(05-12-2014, 10:30)Dimira schreef: Het is de bedoeling van steeds over het zelfde onderwerp te praten ,of tread.Maar velen zullen het met mij eens zijn dat dit onmogelijk is.En dat dit zoals wanneer je in een gewone vriendschappelijke omgeving praat,ook van het ene onderwerp naar het andere springt.Dus ik versta niet die drang waarom nu persé steeds op hetzelfde onderwerp moet gehamerd worden.Door nu en dan eens wat af te wijken,en dan hoeft het hier nog geen boel te worden zoals in dat digital café.

Ik geef je daar volledig gelijk in !
Had deze post nog niet gezien , heb het ook geschreven bij het onderwerp nieuwe HD zenders .

Onderwerp nieuwe HD zenders is er niet mee zie ik . Spijtig .
Antwoord
#4
Ik heb het ook gezien,daarom heeft het in feite geen zin meer dat ik hier nog antwoorden plaats.Want er worden toch maar gewoon relevante zaken gewoon verwijdert.En een mens kan gewoon niet meer vertellen tegen een ander voor dat die ander het gelezen heeft,wat hier in feite aan de hand is.En dat is.Dat de werking van dit forum vierkant draait.En dat daar maar één persoon mee kan werken en dat is Zorro,en master ik heb het je al gezegd jij kan daar misschien niet omdat jezelf elders nog veel werk hebt.Maar dan hoef je onze mails niet weg te maien,en daar zou een oplossing moeten voor komen,ik heb dat al eens uitgelegd over naar de markt gaan.Ga nu naar een frituur,en bestel een frikadel;Praat jij dan ook 10 minuten over een frikadel?Als er iemand binnenkomt die je kent ben je al lang vertrokken over een ander onderwerp.En zo werkt een forum ook.Elk forum word namelijk gemaakt duur iemand en heefd zijn regels en die worden op gelegd maar nu ken ik er een 5 tal en nu mag je er mij 1 noemen buiten dat van jou waar je enkel over 1 onderwerp moet blijven praten.Zelfs met toezicht van forumbeheer op een forum is men niet verplicht op een tread te blijven.In dit geval is dit gemakkelijk omdat je,je eigen regels toepast.En jij de eigenaar bent.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)