Music Choise krijgt een andere naam
#34
(21-05-2015, 00:07)boulder schreef:
(20-05-2015, 23:13)tontol36 schreef: Zo maar een vraagje tussendoor : is dat nu echt zo belangrijk hoeveel radiokanalen er vroeger waren en hoeveel er er nu zijn ?
Het gaat erom dat er hier één vervelend individu rondwaart die niet liever doet dan het hoge woord voeren, en iedereen afblaffen en beledigen die het niet met zijn dommigheden eens is.
Zijn avatar is dat van een vlinder, maar 't is eerder een kloothommel.
Op een ander forum heet hij Ken, met een Chinese tempel als logo.
Ook daar laat hij zich kennen als een ambetant, pedant ventje, die denkt alles beter te moeten weten.

En die kerel ben ik,en jij bent een vervelende onruststoker.Ik weet vanaf vandaag tenminste het juiste antwoord.Ten eerste beledig ik hier niemand,wand anders denk ik dat jij het woord beledigen niet goed verstaat.Wat je met rondwaart bedoeld weet ik ook niet?Zal wel iets uit de middeleuwen zijn denk ik?Iedereen afblaffen,zou ik dan wel willen weten als je ook eens namen noemt want je hebt een grote mond en denkt dat je zo iedereen aan je kant krijgt.Jouw taalgebruik is echt van een tiener dat zie je zo,die snotneuzen kan je er zo uithalen met hun kinderlijk gedrag.Ja inderdaad die ken ben ij ook al tegengekomen op dat forum van proximus,maar dan ben je wel verkeerd,sinds ik geen klant meer ben bij hen kom ik niet meer op dat forum en hou ik mij meer bezig met mijn hobby meteorology.Enkel stond dat nog open omdat ik verleden week mijn betaling nog moest betalen.Dus je zal dan wel een verkeerde voorhebben.
Antwoord


Berichten in dit topic
RE: Music Choise krijgt een andere naam - door Dimira - 19-05-2015, 14:32
RE: Music Choise krijgt een andere naam - door Dimira - 19-05-2015, 19:49
RE: Music Choise krijgt een andere naam - door Dimira - 19-05-2015, 23:19
RE: Music Choise krijgt een andere naam - door Dimira - 19-05-2015, 20:15
RE: Music Choise krijgt een andere naam - door eevee - 20-05-2015, 08:59
RE: Music Choise krijgt een andere naam - door Dimira - 20-05-2015, 14:28
RE: Music Choise krijgt een andere naam - door Dimira - 20-05-2015, 14:35
RE: Music Choise krijgt een andere naam - door Dimira - 20-05-2015, 14:39
RE: Music Choise krijgt een andere naam - door Dimira - 21-05-2015, 19:52



Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)