nieuwe fox
(05-01-2016, 20:41)apestaart12 schreef: Ik zal niet naar die programma's kunnen kijken want ik heb jammer genoeg geen tijd daarvoor, tenslotte heb ik nog andere TV programma's te bekijken.
Een mens kan nu eenmaal niet naar alles kijken, ik moet ergens een keuze in maken.

Opnemen ??????
Antwoord
(05-01-2016, 22:40)master-magic schreef:
(05-01-2016, 20:41)apestaart12 schreef: Ik zal niet naar die programma's kunnen kijken want ik heb jammer genoeg geen tijd daarvoor, tenslotte heb ik nog andere TV programma's te bekijken.
Een mens kan nu eenmaal niet naar alles kijken, ik moet ergens een keuze in maken.

Opnemen ??????

Dan nog, ik kom juist van te zeggen dat ik niet alles kan bekijken, ik neem nu al teveel hooi op mijn vork.
Antwoord
Kijkcijfers: Verkiezing Miss België goed voor FOX

Afgelopen weekend straalde de nieuwe Miss België 2016, Lenty Frans, live op FOX. En de kijkers hebben hun weg naar FOX duidelijk weten te vinden.

Een spannende avond voor alle kandidaten van Miss België en dat de kijkers zich betrokken voelde bij de kroning van het mooiste meisje van het land is ontegensprekelijk een feit. Met een stijgende trendlijn piekte de live-show tijdens de kroning op FOX naar 100.000 kijkers. In vergelijking met andere commerciële zenders die zich op entertainment richten scoorde FOX een volle 15% marktaandeel. Met een totaal bereik van 228.000 kijkers (4+) blijkt het resultaat verdrievoudigd te zijn tegenover de vorige edities.

Volgens FOX heeft dit succes niet alleen te maken met de kandidates en de internationaal ogende acts maar vooral te maken met de dragende rol van ex-Miss België en FOX-gezicht, Véronique De Kock, die naast haar mannelijke collega van de Waalse zender, AB3, de avond mocht presenteren. 'Wij zijn enorm trots op de voorbeeldige presentatie van ons FOX-gezicht, Véronique De Kock. Haar toegevoegde waarde tijdens deze live-show is van essentieel belang geweest. Wij willen haar langs deze weg ook extra bedanken voor haar professionele inzet tijdens deze succesvolle avond', aldus Krijn Jonckheere, netmanager FOX.
Ik ben trots dat ik op een zender als FOX onze Miss België verkiezing kon laten uitzenden en dat heel veel mensen gekeken hebben. België kon zowel in Vlaanderen als in Wallonië, op AB3, mee kiezen wie de nieuwe Miss België werd! Proficiat, Lenty!', zegt Darline Devos, Miss België Comité.
Antwoord
Nieuwe serie 'Blue Eyes' vanaf vrijdag op FOX

Vanaf deze maand start FOX met de buitenlandse serie 'Blue Eyes'. FOX geeft na 'Heavy Water War' en '1864' ook deze buitenlandse reeks de nodige aandacht.

'Blue Eyes' is een politiek geladen reeks die het verhaal vertolkt van een daadkrachtige vrouw die haar weg binnen het politieke doolhof van de intriges weet te vinden.

Terwijl Zweden zich voorbereidt op de verkiezingen, wordt de conservatieve politica Annika Nilsson vermoord. Tegelijkertijd verdwijnt ook de stafchef van het Ministerie van Justitie onder mysterieuze omstandigheden. De Minister van Justitie vraagt zijn voormalig stafchef Elin Hammar terug te keren in haar oude functie. Elin ziet haar kans schoon om haar carrière nieuw leven in te blazen.

Ze wordt zich echter al snel bewust van vreemde incidenten binnen het departement. Hoe dieper ze graaft, hoe meer ze verstrikt lijkt te raken in een samenzwering van een extreemrechtse groepering die alles op alles zet om de uitkomst van de komende verkiezingen te beïnvloeden. Desnoods met de nodige terreur…
Antwoord
'UFC Fight Night' live op FOX¨

Op zaterdag 27 februari om 22.00 uur zal FOX de eerste UFC Fight Night in België live uitzenden. De O2-Arena in London zal het decor vormen voor een van de meest imposante strijd tussen verschillende spierbundels zoals Anderson Silvia versus Michael Bisping.

De duels van deze 'UFC Fight Night' staan voor een wereldse krachtmeting tussen de sterkste UFC fighters. Een meedogenloos gevecht in de ring waar normen en waarden niet van toepassing zijn. De wedstrijden zullen te zien zijn met Engelstalig commentaar.
Antwoord
in juni kunnen we weer een nieuwe serie verwachten,
het heet outcast en gaat over een jongen dat speciale krachten heeft,
is van de makers van the walking dead.
Antwoord
(21-04-2016, 07:02)natte schreef: heb al trailers gezien op fox sat lijkt mooi

inderdaad,ga ook kijken Wink
Antwoord
Iemand die ook de reeks 11.22.63 volgt op Fox ?

Vind ik wel goed.
Antwoord
(21-04-2016, 14:11)Kris schreef: Iemand die ook de reeks 11.22.63 volgt op Fox ?

Vind ik wel goed.

idd is wel een goeie serie,wou dat die al op dvd was
Antwoord
zoals een slogan zegt : mannen weten waarom : Victoria's Secret Swim Special
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)