TLB bij telenet
#1
Zender ontdekt op telenet als nieuwe zender,
TLB,welke deze is weet ik niet maar vond hem net na een scan,
zou dit tele brussel zijn ????? (regionale tv)
Antwoord
#2
spike heeft enkel enkele uren op nickelodeon,is geen extra zender.
en lees eens mijn vraag voor je het zelf vraagt Wink
Antwoord
#3
TLB is een zender die op mijn Dreambox al jaren in de lijst voorkomt, en is inderdaad Télébruxelles (niet te verwarren met TV Brussel).
Zeker geen nieuwe zender dus.
Maar hier vind ik ook al jaren TV Oost, TV Limburg en alle andere locale zenders.
Maar zoals ik vroeger nog uitgelegd heb, die zenders komen in de lijst voor maar zitten er niet echt op (enkel deze van jouw regio, 1 of 2) zitten er ook echt op.
Je kunt dat zien door met een Bitrate Viewer te kijken.
Als ik zap naar zo'n zender, dan verdwijnt die onmiddellijk weer, omdat er nu eenmaal geen video of audio opzit.
Antwoord
#4
(30-09-2015, 18:04)boulder schreef: TLB is een zender die op mijn Dreambox al jaren in de lijst voorkomt, en is inderdaad Télébruxelles (niet te verwarren met TV Brussel).
Zeker geen nieuwe zender dus.
Maar hier vind ik ook al jaren TV Oost, TV Limburg en alle andere locale zenders.
Maar zoals ik vroeger nog uitgelegd heb, die zenders komen in de lijst voor maar zitten er niet echt op (enkel deze van jouw regio, 1 of 2) zitten er ook echt op.
Je kunt dat zien door met een Bitrate Viewer te kijken.
Als ik zap naar zo'n zender, dan verdwijnt die onmiddellijk weer, omdat er nu eenmaal geen video of audio opzit.

idd,net ook ontdekt,bij NGC Wild HD is dit ook nog het geval,
heb eens gegoogled en op de zenderlijst van telenet online gekeken en ontdekte hem helemaal onderaan dus ook,
zit er idd al jaren op maar verwarde die met een andere zender en dacht dat die nieuw was.
kreeg bij de officielle scan ook 248 zenders in totaal met radio bij,
dus dacht dat er nieuwe waren naast NGC Wild HD en Fox HD.
en doordat ik die pancarte zag sinds deze week van dat er een zender naar nr 42 of 43 verplaatst was dacht ik dat dit ermee te maken had ook.
Antwoord
#5
als je niet in die gemeente zit dan zie je die zender niet.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)