NPO 1-2-3 vanaf nu in HD!
#31
(23-09-2015, 22:44)zorro123 schreef:
(23-09-2015, 22:35)master-magic schreef: op ment zit toch nog steeds dat korrelig beeld van teveel compressie,
vind het niet beter,is zelfde.
al kijk ik daar zelf amper naar.
en dan te denken dat die niet zo ver van mij zitten Tongue

wel degelijk beter beeld dan vroeger : enkel op clips van vroeger zie je nog wat korrel, maar daar blijft het ook bij, is trouwens al een paar dagen zo (beter beeld)

dan kan het nog liggen waar men woont en welke zenders per mux worden verdeeld (is niet overal gelijk)
zal dan in mijn streek meer gecomprimeerd worden want zag nieuwe reclame en dat zag er mooi beeld uit maar er was door de compressie van het beeld een korrelig beeld op doormede die compressie.
Antwoord
#32
(23-09-2015, 15:23)master-magic schreef:
(23-09-2015, 15:20)guyke schreef:
(23-09-2015, 14:07)master-magic schreef: het valt op ook,is zuiverder beeld,
ze zijn zoveel mogelijk naar HD aan het omzetten van zenders op vraag van de kijkers,
men luistert toch nog naar hen.

Waar staat dat dan vermeld dat de NPO zenders omgeschakeld zijn naar HD bij Telenet? Huh

je merkt het aan de beeldkwaliteit,
vroeger waren er veel blokjes en bij snel beeld zag je het ook zeer goed dat slechte SD was,
nu merk je het dat HD is het beeld,is zuiverder.

Een bevestiging: Sinds deze week zijn er vier nieuwe HD-zenders in het basisaanbod van Telenet gekomen. Het gaat om de HD-versies van sportzender Eurosport 2, kinderzenders Disney Channel en Nickelodeon en vrouwenzender TLC. Zoals eerder bekend zal vanaf 1 oktober ook de nieuwe zender FOX in HD in het basisaanbod beschikbaar zijn, terwijl FOXLife HD geschrapt wordt uit het zenderaanbod. Of er weldra nog HD-zenders bij Telenet komen is niet bekend.
Update 18/09/2015: Intussen is ook de HD-versie van BBC Two toegevoegd aan het zenderaanbod van Telenet.
Update 23/09/2015: Ook de HD-versies van Ketnet, NPO 1, NPO 2 en NPO 3 zijn voortaan beschikbaar in het basisaanbod.
Antwoord
#33
zoals ik zei in het ander topic,ketnet is nu ook in HD sinds dinsdag,wat daarvoor nog niet was.
Antwoord
#34
(24-09-2015, 04:10)master-magic schreef: zoals ik zei in het ander topic,ketnet is nu ook in HD sinds dinsdag,wat daarvoor nog niet was.

Ketnet in HD, daar is er nog niet veel van te merken.
Antwoord
#35
(24-09-2015, 09:18)apestaart12 schreef:
(24-09-2015, 04:10)master-magic schreef: zoals ik zei in het ander topic,ketnet is nu ook in HD sinds dinsdag,wat daarvoor nog niet was.

Ketnet in HD, daar is er nog niet veel van te merken.

en toch is het zo,de ontvangers geven het HD teken aan van dat HD beeld is,
al is de beeldkwaliteit niet zuiver te noemen,teveel compressie en ook geen echte HD beelden,
vergeten kijken naar de 5er om te zien of het HD is,is nieuwe opname's van deze zomer van de warner bros groep.
Antwoord
#36
(24-09-2015, 04:10)master-magic schreef: zoals ik zei in het ander topic,ketnet is nu ook in HD sinds dinsdag,wat daarvoor nog niet was.

Het is niet omdat iemand anders dat ook zegt, dat het ook juist is.
Ik heb dat al een hele tijd geleden gemerkt (20 juli om precies te zijn, maar het was dan ook al een tijdje bezig).
Zie topic hier.

http://userbase.be/forum/viewtopic.php?f=102&t=45353
Antwoord
#37
(23-09-2015, 22:41)master-magic schreef:
(23-09-2015, 22:37)chukky2 schreef:
(23-09-2015, 22:35)master-magic schreef: op ment zit toch nog steeds dat korrelig beeld van teveel compressie,
vind het niet beter,is zelfde.
al kijk ik daar zelf amper naar.
en dan te denken dat die niet zo ver van mij zitten Tongue

Laten we zeggen er is op een led tv goed naar te kijken ;-)

kijk dan liever HD zenders dan ment Wink
Een film zender of het beeld dat ik gisterenavond zag van dat ballet,
daar kunnen de providers nog een puntje aan zuigen.
heb het stukje opgenomen
Het beeld bij het WK wielrennen (Profs) is eigenlijk niet om aan te zien. Helemaal géén HD. Bij alle HD zenders.
Antwoord
#38
dit krijgen ze soms ook niet allemaal in HD aangeleverd,of door het doorsturen dat er ergens een kink in de kabel zit ofzo.
er zit altijd verlies op door teveel comprimeren.
ik zie soms feeds van uitzendingen die veel beter zijn dan dat ze op tv door een zender zelf worden doorgegeven.
Antwoord
#39
(27-09-2015, 18:06)natte schreef:
(27-09-2015, 16:33)guyke schreef:
(23-09-2015, 22:41)master-magic schreef:
(23-09-2015, 22:37)chukky2 schreef:
(23-09-2015, 22:35)master-magic schreef: op ment zit toch nog steeds dat korrelig beeld van teveel compressie,
vind het niet beter,is zelfde.
al kijk ik daar zelf amper naar.
en dan te denken dat die niet zo ver van mij zitten Tongue

Laten we zeggen er is op een led tv goed naar te kijken ;-)

kijk dan liever HD zenders dan ment Wink
Een film zender of het beeld dat ik gisterenavond zag van dat ballet,
daar kunnen de providers nog een puntje aan zuigen.
heb het stukje opgenomen
Het beeld bij het WK wielrennen (Profs) is eigenlijk niet om aan te zien. Helemaal géén HD. Bij alle HD zenders.

Guy neem canaaldigitaal heb je alle Nederlanders in HD en echte HD op forum vind je hier link van c....2

Ik heb  normaal perfect beeld maar ik denk dat het WK wielrennen op dit moment nergens top is.
Antwoord
#40
Mededeling officieel Telenet: 9 zenders SD naar HD:

http://snap.telenet.be/actueel/artikel/9...sd-naar-hd
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)