Prime Star HD DD 5.1 geluid
#1
Waarom worden er op Prime Star HD zo weinig films gegeven die ook Dolby Digitaal 5.1 geluid hebben.
Als ik in een videotheek een film ga huren heb ik nog NOOIT voorgehad dat er geen DD 5.1 kanaal opstaat.
Zelfs de allerlaatste films ( Mission Impossible 4) word in DD 2.0 gegeven.
Of zit er een technieker die de DD 5.1 uitschakeld..?
Antwoord
#2
Ik vind dat alle kanalen al in HD moesten zijn met 5.1. We zijn bijna 2013 jongens.
Hetzelfde mee proximus: beste netwerk dat wel maar dienen gprs/edge is out to date, daar kan je nikske meedoen wie een smartphone heeft.
Antwoord
#3
(09-12-2012, 11:51)thailand schreef: Waarom worden er op Prime Star HD zo weinig films gegeven die ook Dolby Digitaal 5.1 geluid hebben.
Als ik in een videotheek een film ga huren heb ik nog NOOIT voorgehad dat er geen DD 5.1 kanaal opstaat.
Zelfs de allerlaatste films ( Mission Impossible 4) word in DD 2.0 gegeven.
Of zit er een technieker die de DD 5.1 uitschakeld..?

DTS-HD 5.1 vind ik beter dan DD-HD.
Dat is de reden waarom ik geen abo meer heb op prime.
Hoe zit het als je een film huurt in u tv-theek is daar al dolby geluid bij?
Antwoord
#4
(14-12-2012, 23:29)murdock schreef:
(09-12-2012, 11:51)thailand schreef: Waarom worden er op Prime Star HD zo weinig films gegeven die ook Dolby Digitaal 5.1 geluid hebben.
Als ik in een videotheek een film ga huren heb ik nog NOOIT voorgehad dat er geen DD 5.1 kanaal opstaat.
Zelfs de allerlaatste films ( Mission Impossible 4) word in DD 2.0 gegeven.
Of zit er een technieker die de DD 5.1 uitschakeld..?

DTS-HD 5.1 vind ik beter dan DD-HD.
Dat is de reden waarom ik geen abo meer heb op prime.
Hoe zit het als je een film huurt in u tv-theek is daar al dolby geluid bij?

Bij 1 % denk ik.
Zelfs de nieuwste Mission Impossible werd de eerste keer uitgezonden in DD 2.0 .. Gisteren opgenomen om te controleren en was nu wel DD 5.1.
Voor mij is dit het bewijs dat Telenet zelf bepaald welke films in DD 5.1 komen ofwel een onbekwame technieker die denkt dat we nog in het stenen tijdperk leven.
Antwoord
#5
(15-12-2012, 14:10)thailand schreef:
(14-12-2012, 23:29)murdock schreef:
(09-12-2012, 11:51)thailand schreef: Waarom worden er op Prime Star HD zo weinig films gegeven die ook Dolby Digitaal 5.1 geluid hebben.
Als ik in een videotheek een film ga huren heb ik nog NOOIT voorgehad dat er geen DD 5.1 kanaal opstaat.
Zelfs de allerlaatste films ( Mission Impossible 4) word in DD 2.0 gegeven.
Of zit er een technieker die de DD 5.1 uitschakeld..?

DTS-HD 5.1 vind ik beter dan DD-HD.
Dat is de reden waarom ik geen abo meer heb op prime.
Hoe zit het als je een film huurt in u tv-theek is daar al dolby geluid bij?

Bij 1 % denk ik.
Zelfs de nieuwste Mission Impossible werd de eerste keer uitgezonden in DD 2.0 .. Gisteren opgenomen om te controleren en was nu wel DD 5.1.
Voor mij is dit het bewijs dat Telenet zelf bepaald welke films in DD 5.1 komen ofwel een onbekwame technieker die denkt dat we nog in het stenen tijdperk leven.

Jij wilt een abo op prime, ik heb dat al jaren weg gedaan. Ik zie ook veel films en in betere kwaliteit dan jij met u DD 5.1 en kost me een pak minder.
Weet er iemand hoe dat zit met films in de tv theek is daar ook enkel DD5.1 bij?
Antwoord
#6
Als je nu een smart tv koopt heb je prime infeite niet meer nodig.Heb ook gelezen dat je daar dan films kan huren misschien dat deze dan wel van betere kwaliteit zijn.
Antwoord
#7
(16-12-2012, 13:50)Dimira schreef: Als je nu een smart tv koopt heb je prime infeite niet meer nodig.Heb ook gelezen dat je daar dan films kan huren misschien dat deze dan wel van betere kwaliteit zijn.

Daar kan ik je niet bij helpen maar denk van wel dat je dat kan. Je kan dat ook als je apple tv hebt.ik doe dit op een andere manier maar dat kan en mag besproken worden.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)