The killing 3
#31
We zullen wel zien moest het nog ooit uitgezonden worden,al is het bij BBC Entertainment.Hopelijk dan wel met ondertiteling.Rolleyes
Antwoord
#32
(27-02-2013, 20:56)Dimira schreef: We zullen wel zien moest het nog ooit uitgezonden worden,al is het bij BBC Entertainment.Hopelijk dan wel met ondertiteling.Rolleyes
beeldkwaliteit bij BBC Entertainment trekt op geen ****,en is nog met zo banden enzo (4/3),
echt nog van de oude stempel,maar ja,zo word het op satelliet ook doorgegeven.
Antwoord
#33
(27-02-2013, 19:53)boulder schreef:
(27-02-2013, 15:00)Dimira schreef: Ik veronderstel dat de killing seizoen drie maar uit 10 afleveringen bestaat? Waarschijnlijk kan je seizoen 1 en 2 niet terug zien,maar zijn deze ook de moeite om te volgen.Ik zie deze series nog wel op een nederlandse of vlaamse zender belanden.
Inderdaad, 10 afleveringen, heb ze hier nog allemaal staan, zowel in HD (BBC HD) als in SD (BBC Four).

Bij mij het zelfde,ik heb ook nog nooit een aflevering daarvan gezien.Maar julie zeggen dat het goed is dus zal het wel.Zo staat heel die decoder nog vol met opnamens en geraakt die niet bekeken door dat voetbal nu.Vroeger was dat nog anders als ik bij belgacom was.heb nu ook al een horrorfilm de 8 ste geprogrameerd op prime.En dan staat die decoder weer helemaal vol.
Antwoord
#34
(01-03-2013, 12:58)master-magic schreef:
(27-02-2013, 20:56)Dimira schreef: We zullen wel zien moest het nog ooit uitgezonden worden,al is het bij BBC Entertainment.Hopelijk dan wel met ondertiteling.Rolleyes
beeldkwaliteit bij BBC Entertainment trekt op geen ****,en is nog met zo banden enzo (4/3),
echt nog van de oude stempel,maar ja,zo word het op satelliet ook doorgegeven.

Ja ik ken dat al zoals à la cornation streeth.Weet nu niet of dat goed geschreven is,maar keek er ook nooit naar hoor.
Antwoord
#35
Je zal dan toch prioriteiten moeten gaan stellen hoor dimi ,anders gaat het niet lukken he.Gisteren nog wou ik een derde programma opnemen en dat lukte dus niet en dn moet je keuzes maken.Gelukkige kon ik vanmorgen naar reyers borgen op pc zien zodat ik gisteravond de goede keuze gemaakt had .:-)
Antwoord
#36
(01-03-2013, 13:25)Dimira schreef: Bij mij het zelfde,ik heb ook nog nooit een aflevering daarvan gezien.Maar julie zeggen dat het goed is dus zal het wel.Zo staat heel die decoder nog vol met opnamens en geraakt die niet bekeken door dat voetbal nu.Vroeger was dat nog anders als ik bij belgacom was.heb nu ook al een horrorfilm de 8 ste geprogrameerd op prime.En dan staat die decoder weer helemaal vol.
Gelukkig zie ik niet graag voetbal.
Maar Borgen en The Killing III nam ik op voor iemand anders.
Vermits het van satelliet komt, kan ik het overzetten naar harddisk zonder kwaliteitsverlies, en zo is dat bij veel opnames zo.
Gevolg : als de harddisk zou dreigen vol te lopen, zet ik er nog eentje bij.
Ik knip ook de stukjes ervoor en erna uit, spaart veel uit in schijfruimte.
Mijn probleem is dus niet zozeer schijfruimte, maar tijd om het allemaal te bekijken.
Ik neem meer op dan ik kan kijken, maar ben wel aan het inhalen nu.
Nog 1213 opnames achterstand...
Antwoord
#37
(01-03-2013, 15:43)tontol36 schreef: Je zal dan toch prioriteiten moeten gaan stellen hoor dimi ,anders gaat het niet lukken he.Gisteren nog wou ik een derde programma opnemen en dat lukte dus niet en dn moet je keuzes maken.Gelukkige kon ik vanmorgen naar reyers borgen op pc zien zodat ik gisteravond de goede keuze gemaakt had .:-)

Ge moet ons moeder maar eens horen vloeken als ik bij haar ben.Omdat ze bijna heel de dag tv ziet en veel programma's gelijktijdig lopen moet ze er enkele opnemen.Maar dan heeft ze soms van die momenten dat er een tekst op dat scherm verschijnt dat ze niet meer kan zappen,en voor iemand van bijna 73 word dit soms wel teveel.Dan heeft ze soms dat beeld stil gezet.Voor een gewone mens is het niet zo moeilijk maar de iets oudere bevolking daar word soms geen rekening mee gehouden.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)