The killing 3
#21
Had aflevering 2 en 3 nu ook eens opgenomen om te zien waar zij zich gingen plaatsen op de decoder, en deze voegden zich gewoon bij aflevering 2 dus in 1 map zoals het moet enkel aflevering één stond appart.
Antwoord
#22
Ik veronderstel dat de killing seizoen drie maar uit 10 afleveringen bestaat? Waarschijnlijk kan je seizoen 1 en 2 niet terug zien,maar zijn deze ook de moeite om te volgen.Ik zie deze series nog wel op een nederlandse of vlaamse zender belanden.
Antwoord
#23
(27-02-2013, 15:00)Dimira schreef: Ik veronderstel dat de killing seizoen drie maar uit 10 afleveringen bestaat? Waarschijnlijk kan je seizoen 1 en 2 niet terug zien,maar zijn deze ook de moeite om te volgen.Ik zie deze series nog wel op een nederlandse of vlaamse zender belanden.

seizoen 1 & 2 hebben al op NED2 gespeeld een paar maand geleden nog,
dus vrees dat je moet geluk hebben dat ze deze weer eens herhalen of ze op canvas eens uitzenden de zaterdag.
heb zelf aflevering 9 & 10 niet gezien van seizoen 3 omdat m'n prime abbo net afgelopen was voor de dinsdag dat het werd uitgezonden,
maar zal die wel nog ergens zien denk ik.
Antwoord
#24
Bij fnac op de groenplaats heb ik al een box met seizoen 1,2 en 3 zien staan voor een schappelijke prijs. Zit of zat deze serie ook al niet op canvas?
Antwoord
#25
(27-02-2013, 15:18)tontol36 schreef: Bij fnac op de groenplaats heb ik al een box met seizoen 1,2 en 3 zien staan voor een schappelijke prijs. Zit of zat deze serie ook al niet op canvas?

jep,hebben 1&2 ook al uitgezonden op canvas dacht ik,maar 3 zal snel volgen denk ik zo.
Antwoord
#26
Maar dat kan altijd op een andere zender uitgezonden worden zoals vier vijf of 2be.
Antwoord
#27
(27-02-2013, 16:30)Dimira schreef: Maar dat kan altijd op een andere zender uitgezonden worden zoals vier vijf of 2be.

Daar zie ik dat niet zo snel op komen Wink
VRT koopt die altijd aan wegens succes.
Antwoord
#28
Ja ok,maar de series die nu op vier draaien zijn ook al meer dan een jaar herhalingen.Zeker die van csi die ken ik bijna van buiten.Als die niet zo goed waren keek ik er ook minder naar.Dat doe ik nu al minder als vroeger.Dus zouden ze die daar wel eens mogen opzetten inplaats van telkens maar herhalingen te geven.Ik weet wel dat is goed koper,maar niet aangenamer om naar te zien.
Antwoord
#29
(27-02-2013, 15:00)Dimira schreef: Ik veronderstel dat de killing seizoen drie maar uit 10 afleveringen bestaat? Waarschijnlijk kan je seizoen 1 en 2 niet terug zien,maar zijn deze ook de moeite om te volgen.Ik zie deze series nog wel op een nederlandse of vlaamse zender belanden.
Inderdaad, 10 afleveringen, heb ze hier nog allemaal staan, zowel in HD (BBC HD) als in SD (BBC Four).
Antwoord
#30
(27-02-2013, 16:52)master-magic schreef:
(27-02-2013, 16:30)Dimira schreef: Maar dat kan altijd op een andere zender uitgezonden worden zoals vier vijf of 2be.

Daar zie ik dat niet zo snel op komen Wink
VRT koopt die altijd aan wegens succes.
Niet alleen dat, het past ook bij het imago van Canvas (HD), dat op de 'meerwaardezoeker' gericht is, die dus geen schrik heeft om eens een reeks te volgen in een andere taal dan het Engels of Vlaams.
Ook bij BBC draaide dit op BBC Four.
Ik vraag mij af of dat nu gaat verhuizen naar BBC Two, als er nog eens zo'n reeks uitgezonden wordt, want anders ga je die bij BBC niet meer in HD kunnen zien.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)