nieuwe zenders per 1 juli bij CD
#1
Op 1 juli worden ook de televisiezenders RTL Telekids en RTL Crime toegevoegd aan het aanbod van de aanbieder. Deze televisiezenders zijn echter alleen te zien voor abonnees die de eind vorig jaar geïntroduceerde interactieve ontvanger van Canal Digitaal gebruiken. De signalen van de genoemde televisiezenders worden namelijk niet via de satelliet aangeboden aan de abonnees maar via een internetverbinding. Momenteel beschikken nog weinig abonnees over een dergelijke ontvanger.

In Vlaanderen startte het M7-zusje TV Vlaanderen als eerste met uitzenden via internet voor de abonnees met een interactieve satellietontvanger met de zender Fox (Vlaanderen). De zender is dan alleen te ontvangen als de ontvanger via internet verbonden is, en wordt met geoblocking afgeschermd opdat deze niet buiten het doelgebied te verkrijgen is.
Antwoord
#2
Laatste nieuws van CD:

Wijzigingen per 1 juli
192TV wordt toegevoegd aan het zenderaanbod en is te zien vanaf BasisHD
Nick Jr. is vanaf juli in het Nederlands beschikbaar
Penthouse HD 1 en Penthouse HD 2 zijn toegevoegd aan onsEntertainmentHD-pakket. Beide zenders zijn 24/7 beschikbaar! Penthouse SD is hiervoor van de zenderlijst gehaald.
NPO Politiek wordt 24 uur per dag uitgezonden. Politieke debatten die plaatsvinden in de avonduren zijn daardoor nu ook te volgen
Omrop Fryslân, RTV Oost, Omroep Gelderland en RTV Noord worden toegevoegd aan de zenderpakketten vanaf het Basis-pakket. Dit zijn nu dus geen FTA-zenders meer
RTL Telekids en RTL Crime worden als internetzenders toegevoegd. Klanten hebben hiervoor wel een M7 MZ-101 HD-ontvanger of een M7 MP-201 HD-recorder nodig. De ontvanger moet daarvoor uiteraard wel zijn aangesloten op internet
NPO Z@pp Xtra (6.00 - 20.00 uur) vormt een deelkanaal met NPO Best(20.00 - 6.00 uur)
NPO Doc en NPO Humor TV verdwijnen. De NPO stopt later dit jaar met deze themazenders en zendt op deze zenders nu herhalingen uit van andere themakanalen
Syfy en 13th Street verdwijnen, omdat moedermaatschappij NBCUniversal met deze zenders stopt
Antwoord
#3
(29-06-2016, 07:42)natte schreef: jammer dat die rtlzenders alleen via ip te zien zijn

en ook enkel in NL te bekijken officieel Wink
Antwoord
#4
(06-07-2016, 08:56)natte schreef: Klopt niet kijk hier al hele week op digitale kabel molenheide als ook zwitserse oostenrijkse britse en duitde zonder een schotel. Kan dus pergect  leve molenheide

omdat ze het zelf doorsturen via hun intern netwerk Wink
Antwoord
#5
mits de decoder daarvoor geschikt is,en hoe gaan ze dan het netwerk indelen voor die utp kabel,kun je via ander ip adres ook de signalen sturen om een film aan te vragen of kan je een ip zender kijken via die speciale verbinding via utp????
dat is de grote vraag nog denk ik.
Antwoord
#6
(07-07-2016, 16:26)natte schreef: Hybridedecoders

heeft niks te maken of het netwerk moet worden aangepast of niet.
Antwoord
#7
Dus als ik het goed begrijp kan ik hier in belgie met de nieuwe box van canaldigitaal niet naar RTL crime kijken? Ook al heb ik het abonnement hiervoor.
Is er een manier dat het toch gaat ?
Antwoord
#8
(07-07-2016, 22:27)chukky2 schreef: Dus als ik het goed begrijp kan ik hier in belgie met de nieuwe box van canaldigitaal niet naar RTL crime kijken? Ook al heb ik het abonnement hiervoor.
Is er een manier dat het toch gaat ?

zoals al veel keer beschreven misschien via een ipadres van nederland,
zoals ze het doen voor netflix amerika.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)