telenet verhoogt de prijzen alweer
#8
(10-01-2017, 21:05)chukky2 schreef:
(10-01-2017, 18:56)Dimira schreef:
(10-01-2017, 17:47)zorro123 schreef: en voor diegenen die graag weten : hoeveel het juist is : als je aanmeldt bij mijn telenet met je klantennummer : onderaan de pagina staat :
Prijsaanpassing: op 19 februari 2017 worden een aantal Telenet-tarieven aangepast. Is de prijsaanpassing voor u van toepassing? Dan krijgt u van ons een brief of e-mail met meer informatie. Bekijk wat er voor u verandert.
En wie op bekijk wat er voor u verandert klikt : weet meteen wat er juist opslaat

Dan zal het bij mij vlug vast staan wat ik ga doen. Dan neem ik eenvoudig IP TV en gooi ik Telenet buiten en zal dan wel een goekopere leverancier vinden voor internet. Als Telenet om de paar maanden opslaat en zenders wegneemt heeft het ook geen zin meer om te blijven. Ik betaal maandelijks meer dan 120€, daar word ook niet naar gezien naar de mensen die bij hen de meest verbruikende zijn en die zouden ook eens een beetje bevoorrecht mogen zijn. Niet dat ik profijt moet krijgen of ze dit moeten kwijt schelden maar ze zouden ook die maandelijkse kosten kunnen drukken.

120 euro? 
Het kan voor veel veel minder bij telenet.
Ik heb tv en internet en betaal ergens in de 50 euro , oh ja ook gsm maar met 0 euro abonnement .
Dus het is gewoon wat je wil en hoeft daarom niet de pan uit te slaan.
50 euro ?? dan zal dat toch het basisaanbod zijn.
Ik betaal momenteel € 106,71 ( Basic internet + huur digicorder + kabel tv + auteursrechten + Option FR + Play More + Play Sports )
Antwoord


Berichten in dit topic
RE: telenet verhoogt de prijzen alweer - door Dimira - 10-01-2017, 18:56
RE: telenet verhoogt de prijzen alweer - door Dreekes - 10-01-2017, 21:49



Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)