telenet verhoogt de prijzen alweer
#19
De algemene consumentenprijzen in België zijn het afgelopen jaar gestegen. Daarnaast investeren we continu in een nog beter netwerk om het sterk toegenomen dataverkeer probleemloos te ondersteunen. Tegelijk behouden we voor onze digitale tv-beleving en persoonlijke dienstverlening een hoog niveau en blijven we die verbeteren.

De digitale technologie zorgt immers voor eindeloze mogelijkheden en wij willen u dag in dag uit de best mogelijke surf-, kijk en belervaring blijven bieden.

Mocht u nog vragen hebben over onze diensten, kan u altijd contact opnemen via telenet.be. Of bel ons gerust op het nummer 015 66 66 66.

We bedanken u alvast voor uw vertrouwen.

Aanpassing van verbruikstarieven:

De tarieven voor mobiel bellen en sms'en met vanuit België naar buitenlandse nummers worden aangepast. Het beltarief verhoogt met maximaal € 0,35/min. Sms'en verhoogt met € 0,10/sms. Er is geen verbindingskost meer van toepassing. Na de eerste minuut worden oproepen aangerekend per seconde.

• Binnen het FreePhone Europe-abonnement wordt bellen van België naar het buitenland aangepast. Volgende tariefverhogingen zijn van toepassing: zone Europa*: + € 0,35/min, zone USA & Canada*: + € 0,50/min, zone Marokko & Turkije*: + € 0,80/min, zone Rest van de wereld: + € 0,80/min. Er is geen verbindingskost meer van toepassing. Na de eerste minuut worden oproepen aangerekend per seconde.
*in piekuren. Bij meerverbruik bovenop uw 2.000 gratis inbegrepen belminuten, zijn deze verhogingen ook van toepassing op uw gesprekken in de daluren.

Goed om te weten

• De nieuwe prijzen zullen zichtbaar zijn op uw eerste aanrekening vanaf 23 juli 2018. Wordt er op die aanrekening nog een periode aangerekend vóór 23 juli, dan doen we dat nog tegen de oude prijs. Het kan dus gebeuren dat u op die aanrekening eenmalig een bedrag ziet dat niet overeenkomt met de nieuwe prijs.

Wenst u naar aanleiding van deze prijswijziging uw Telenet-diensten op te zeggen? Dit betreuren we natuurlijk. Maar u kan ze steeds kosteloos opzeggen via onze klantendienst: telefonisch, per brief of via onze website.
Antwoord


Berichten in dit topic
RE: telenet verhoogt de prijzen alweer - door Dimira - 10-01-2017, 18:56
RE: telenet verhoogt de prijzen alweer - door master-magic - 20-06-2018, 16:11



Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)