Iptv via kodi gaat aangepakt worden in nederland
#11
(29-01-2017, 11:33)Dimira schreef:
(29-01-2017, 01:22)master-magic schreef:
(29-01-2017, 00:04)natte schreef:
(28-01-2017, 18:25)master-magic schreef:
(28-01-2017, 15:15)Dimira schreef: Ik heb dat eens opgezocht wat je daar zei over Brein. En dit is slechts een private Nederlandse organisatie. Daar heb ik zeker geen schrik van als het nog maar privaat is moest dit nu bij de wet geregeld zijn is dit iets heel anders. En ik zie ook nergens berichten staan van anderen die mee jacht maken op dat illegaal downloaden. Hetzelfde als muziek downloaden dat je zogezegd over 30 ook niet mocht toen ik 20 was. Ik doe het nog steeds. Of gaan ze daar ook jacht op maken. Op dat downloaden en streamen kan men niets doen. In de VS doet men het al jaren. Het is hier al gezegd word dit de TV van de toekomst, ik weet niet door wie. Dit maal niet door TRUMP

Als ze de sites aanpakken die dit aanbieden dan is het al een eerste stap,hoe gemakelijk vind je ze niet als je maar google eens gebruikt,en dan is het snel gebeurd,
Als die hun klantenaanbod moeten doorgeven dan weten ze direct wie het doet,
Nadeel is wel dat brein het mag doen omdat politie en gerecht geen tijd heeft om zich daarmee bezig te houden,
En er zijn er al opgedoekt,en er volgen zeer zeker nog.
Feit is dat veel zenders bv voor sport vele miljoenen betalen en er zomaar zonder dat ze het willen dat via internet word aangeboden door bedrijfjes dat niet betalen aan die zenders en dus geld incasseren zonder dat die sport of filmrechten betaald worden aan de zender en dan zal het worden dat een zender niet meer zal betalen voor bepaalde sportrechten omdat het hen te duur is.
En daar vringt het schoentje bij al die streams dat men kan zien,
Je zegt wel,ik betaal ervoor maar de zenders zien niks van je geld dat je betaald voor die zenders te zien.

dan volgen we rap

Wie zegt dat er in belgie ook zo aanbieders zitten,kheb ze nog niet gevonden althans,maar ja weet nooit in belgie.

@ master  het is hier heel moeilijk te volgen als u steeds berichten verwijdert. Maar ik ben niet zeker meer of ik gisteren avond hier een bericht had geplaats dus zou het wel erg aangenaam zijn dat verwijderde berichten in een box komen. Zoals ik ook aan Proximus had gevraagd en die er uiteindelijk is gekomen. Als er geen bericht is verwijdert heb je eergisteren wel het bericht verwijdert dat ik op natte antwoord gaf. Over die Hollanders.

Er zijn geen berichten gewist hier,je ziet spoken denk ik,
Alleen het design is aangepast om het mooier te laten uitzien en wat strakker.
Antwoord
#12
Het zal aan mij liggen maar heb altijd moeilijk gevonden om hier op het forum te kunnen volgen , gelijk op sat4 all zou het moeten zijn , daar kan ik goed volgen . Hier loopt dat vaak allemaal doorelkaar .
Antwoord
#13
(29-01-2017, 12:40)chukky2 schreef: Het zal aan mij liggen maar heb altijd moeilijk gevonden om hier op het forum te kunnen volgen , gelijk op sat4 all zou het moeten zijn , daar kan ik goed volgen . Hier loopt dat vaak allemaal doorelkaar .

Bij mij is het net omgekeerd. Daarom ben ik daarom terug weg gegaan. Het was over een klein jaar toen ik vragen had over satelliet. ik vond me'n weg daar niet op dat forum. Ik denk dat dit gewoon te maken heeft of je er veel aanwezig bent en dan geraak je ook gehecht aan een forum. Vroeger was dit hier bij mij ook en ik kan er hier ook nog mee overweg, al is het iets verandert.
Antwoord
#14
(29-01-2017, 12:40)chukky2 schreef: Het zal aan mij liggen maar heb altijd moeilijk gevonden om hier op het forum te kunnen volgen , gelijk op sat4 all zou het moeten zijn , daar kan ik goed volgen . Hier loopt dat vaak allemaal doorelkaar .

Zal aan u liggen hahahahaha Tongue
Als iedereen eens juist quote als er berichten zijn dan zal alles deftig te lezen zijn want soms word er fout gequote hier en staan hun reacties tussen andere berichten en worden er fouten gemaakt in het reageren.
Maar heeft niks met het topic te maken Wink
Antwoord
#15
(29-01-2017, 13:33)master-magic schreef:
(29-01-2017, 12:40)chukky2 schreef: Het zal aan mij liggen maar heb altijd moeilijk gevonden om hier op het forum te kunnen volgen , gelijk op sat4 all zou het moeten zijn , daar kan ik goed volgen . Hier loopt dat vaak allemaal doorelkaar .

Zal aan u liggen hahahahaha Tongue
Als iedereen eens juist quote als er berichten zijn dan zal alles deftig te lezen zijn want soms word er fout gequote hier en staan hun reacties tussen andere berichten en worden er fouten gemaakt in het reageren.
Maar heeft niks met het topic te maken Wink
 Doe ik het goed? Of moet je op quote klikken want dat ging niet de eerste maal?
Antwoord
#16
Het is een ingewikkeld gedoe , dat sowieso ;-)
Antwoord
#17
(29-01-2017, 17:28)chukky2 schreef: Het is een ingewikkeld gedoe , dat sowieso ;-)

Hoe? wat begrijp je dan niet juist? al versta ik dat qquoten ook niet goed of ik het nu goed doe en wanneer je het moet doen.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)