Betaling
#1
Net even naar mijn telenet gaan kijken,dit doe ik vaker omdat ik dan weet wat ik ongeveer moet betalen.Daar straks kon je niet op die site.Nu zie je enkel maar een getal staan met de tekst dat je later moet terug komen omdat er problemen zijn;Ik vind het in ieder geval zeer veel.170,00€ ongeveer.Als dat waar is als dit komt door Rio dan zal ik toch niet langer blijven denk ik want als je dat elke maand moet neer tellen.Dit is al het laagst dan gsm 15€ internet basic.Nu weet ik niet meer wat je moet doen om nog iets te nemen bij telenet buiten basis paketten.
Antwoord
#2
(24-10-2013, 20:13)Dimira schreef: Net even naar mijn telenet gaan kijken,dit doe ik vaker omdat ik dan weet wat ik ongeveer moet betalen.Daar straks kon je niet op die site.Nu zie je enkel maar een getal staan met de tekst dat je later moet terug komen omdat er problemen zijn;Ik vind het in ieder geval zeer veel.170,00€ ongeveer.Als dat waar is als dit komt door Rio dan zal ik toch niet langer blijven denk ik want als je dat elke maand moet neer tellen.Dit is al het laagst dan gsm 15€ internet basic.Nu weet ik niet meer wat je moet doen om nog iets te nemen bij telenet buiten basis paketten.

er zullen nog betalingen opstaan van in de maand dat je bent veranderd,
de dagen voor je veranderd zijn zullen nog de oude paketten aangerekend zijn tot je verandering,
daarom kan het zijn dat je rekening hoger is.
Antwoord
#3
Ja,master ik denk het nu heb ik op mijn telenet kunnen zien en is het beter leesbaar.Ik wacht nu tot ik mijn afrekening heb en dan wacht ik nog een maand want anders word het tv-vlaanderen.want zoveel kan ik maandelijks niet opbrengen.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)