Libelle TV Vanaf 15 Augustus.
#11
(14-06-2013, 18:50)master-magic schreef: de zender maakt al reclame op telenet (nog ongecodeerd en met een digitale kabel tuner te vinden op 554 mhz),en vanaf 15 augustus op kanaal 18 van telenet.

en er staat er nog 1 klaar,maar is gecodeerd op 120 MHZ.
Vreemd, die laatste heb ik her niet op 120 Mhz.
Antwoord
#12
(15-06-2013, 01:23)boulder schreef:
(14-06-2013, 18:50)master-magic schreef: de zender maakt al reclame op telenet (nog ongecodeerd en met een digitale kabel tuner te vinden op 554 mhz),en vanaf 15 augustus op kanaal 18 van telenet.

en er staat er nog 1 klaar,maar is gecodeerd op 120 MHZ.
Vreemd, die laatste heb ik her niet op 120 Mhz.

Hier wel, is ene zonder naam en een bitrate van boven de 4000.
Bedoel dus dat enkel de freq eropstaat, maar je zal me wel snappen.
120 SID 0x583
Antwoord
#13
(15-06-2013, 04:07)master-magic schreef: Hier wel, is ene zonder naam en een bitrate van boven de 4000.
Bedoel dus dat enkel de freq eropstaat, maar je zal me wel snappen.
120 SID 0x583
0x583, dat was ARD Das Erste voordat hij verplaatst werd naar 554 Mhz.
Lijkt mij geen nieuwe zender.
Antwoord
#14
Zal misschien voor Lacht tv zijn die van start gaat op 1 juli.
Antwoord
#15
Zouden voor mijn part gerust een betaalpakketje mogen van maken, zoals optie frans. Er zijn Duitse zenders genoeg om aan te bieden ( WDR, Pro 7, Sat1, Kabel eins, RTL II,... ) Ik denk dat er velen voor zouden willen extra betalen.
Ik kan al vermoeden dat Libelle TV met veel herhalingen voor de dag gaat komen tenzij ze de weg op gaan zoals Vitaya vroeger, dan kan het misschien nog iets worden.
Antwoord
#16
Ik denk eerder dat ze herhaalingen er s'nachts gaan doordraaien,als je ziet hoe dat vroewenblad verkocht word.Dat zou wel eens een schot in de roos kunnen zijn.
Antwoord
#17
(23-06-2013, 17:06)natte schreef:
(23-06-2013, 14:44)Dreekes schreef: Zal misschien voor Lacht tv zijn die van start gaat op 1 juli.

hopelijk brf en duitsers terug. libelletv zal wel een nichézender zijn
brf is nu ook geen zender om u tegen te zeggen.Zit bij belgacom en als ik het goed voor heb zend deze zender maar enkele uren per dag uit.In ieder geval bij belgacom heeft men hem liever niet dan wel.
Antwoord
#18
(22-02-2013, 08:52)master-magic schreef:
Citaat: Vanaf 15 augustus zal Libelle ook op televisie te bekijken zijn. De digitale televisiezender Libelle TV zal programma's brengen die qua inhoud in het verlengde van het magazine liggen.

LibelleTV zal 24 uur op 24 te bekijken zijn via de digitale zender Telenet. De inhoud van de programma's zal aanleunen bij die van de artikels uit het blad, met items over mama zijn, koken, eten, huis en tuin. 'Libelle TV legt de nadruk op lokaal geproduceerde programma's die de vrouw helpen op een toegankelijke en praktische manier de verschillende rollen die ze heeft goed te kunnen vervullen', aldus Anouk Mertens, manager audiovisuele projecten bij Sanoma Media . 'De magazines van Libelle worden elke week door meer dan 1 miljoen vrouwen gelezen in Vlaanderen. Hun trouw aan deze bladen bewijst dat er nog heel veel mogelijkheden zijn met de thema's die hierin aan bod komen. Sanoma wenst rond deze thema's een 360 graden omgeving te realiseren en televisie ontbrak hierin vandaag nog'.

De commerciele exploitatie van Libelle TV zal beheerd worden door Sanoma Media. Voor de spot reclameregie werkt Sanoma Media samen met SBS Sales Belgium. De regie van SBS Belgium breidt zo haar portfolio uit met een complementaire zender.

over sanoma gesproken, die zet sanoma belgie te koop, waaronder de 1/3 aandelen van vier/vijf,
sanoma belgie heeft een mediaparnterschip met fashion one,
als je vier/vijf al te koop stelt : kan je je ook afvragen,
wat er met Libelle tv gaat gebeuren ??
Antwoord
#19
(01-11-2013, 22:22)zorro123 schreef: over sanoma gesproken, die zet sanoma belgie te koop, waaronder de 1/3 aandelen van vier/vijf,
sanoma belgie heeft een mediaparnterschip met fashion one,
als je vier/vijf al te koop stelt : kan je je ook afvragen,
wat er met Libelle tv gaat gebeuren ??
Volgens mij gaat daar niets mee gebeuren, die blijven gewoon.
Antwoord
#20
Ik denk dat dat los van elkaar staat.Je zit nu met die bladen en die zender.Ze zitten nu al aan ruim 1.400 kijkzers + dat er nog eens radio station in de ether komt normaal.Het jaartal ben ik kwijt 2015/2016.Mischien weet master het.Heeft over een kleine 2 maand op tv geweest.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)