Euronews verandert van naam naar Euronews NBC
#11
(12-05-2017, 12:13)master-magic schreef:
(12-05-2017, 11:48)natte schreef: die versies in verschillende talen had je nu ook al hee

Neen,dat was 1 zender dat verschillende audio kanalen had,
Nu gaan ze allemaal 1 apparte zender per taal worden zoals de engelse hd versie

Denk dat Telenet voor de Engels versie heeft gekozen, maar is nog de SD versie vermoed ik.
Eerder konden we kiezen uit verschillende talen. Ikzelf koos voor de franstalige versie, maar dat gaat nu niet meer. De optie "taal kiezen" staat er niet meer op.
Antwoord
#12
(14-05-2017, 14:32)Dreekes schreef:
(12-05-2017, 12:13)master-magic schreef:
(12-05-2017, 11:48)natte schreef: die versies in verschillende talen had je nu ook al hee

Neen,dat was 1 zender dat verschillende audio kanalen had,
Nu gaan ze allemaal 1 apparte zender per taal worden zoals de engelse hd versie

Denk dat Telenet voor de Engels versie heeft gekozen, maar is nog de SD versie vermoed ik.
Eerder konden we kiezen uit verschillende talen. Ikzelf koos voor de franstalige versie, maar dat gaat nu niet meer. De optie "taal kiezen" staat er niet meer op.

Denk dan ook dat de zenders nog niet zijn aangepast naar de verschillende versies.
Antwoord
#13
(14-05-2017, 18:39)natte schreef:
(14-05-2017, 15:18)master-magic schreef:
(14-05-2017, 14:32)Dreekes schreef:
(12-05-2017, 12:13)master-magic schreef:
(12-05-2017, 11:48)natte schreef: die versies in verschillende talen had je nu ook al hee

Neen,dat was 1 zender dat verschillende audio kanalen had,
Nu gaan ze allemaal 1 apparte zender per taal worden zoals de engelse hd versie

Denk dat Telenet voor de Engels versie heeft gekozen, maar is nog de SD versie vermoed ik.
Eerder konden we kiezen uit verschillende talen. Ikzelf koos voor de franstalige versie, maar dat gaat nu niet meer. De optie "taal kiezen" staat er niet meer op.

Denk dan ook dat de zenders nog niet zijn aangepast naar de verschillende versies.

zal weer teveel geld kosten voor telenet

Neen,engels word gezien als wereldtaal en word door veel providers ondersteund en gebruikt,dus vind het niet raar dat ze engels kiezen.
Antwoord
#14
In Brussel bij Telenet is Euronews alleen nog in het Engels op de Digicorder maar analoog is het in het frans
Antwoord
#15
(15-05-2017, 04:52)natte schreef:
(14-05-2017, 18:53)master-magic schreef:
(14-05-2017, 18:39)natte schreef:
(14-05-2017, 15:18)master-magic schreef:
(14-05-2017, 14:32)Dreekes schreef:
(12-05-2017, 12:13)master-magic schreef:
(12-05-2017, 11:48)natte schreef: die versies in verschillende talen had je nu ook al hee

Neen,dat was 1 zender dat verschillende audio kanalen had,
Nu gaan ze allemaal 1 apparte zender per taal worden zoals de engelse hd versie

Denk dat Telenet voor de Engels versie heeft gekozen, maar is nog de SD versie vermoed ik.
Eerder konden we kiezen uit verschillende talen. Ikzelf koos voor de franstalige versie, maar dat gaat nu niet meer. De optie "taal kiezen" staat er niet meer op.

Denk dan ook dat de zenders nog niet zijn aangepast naar de verschillende versies.

zal weer teveel geld kosten voor telenet

Neen,engels word gezien als wereldtaal en word door veel providers ondersteund en gebruikt,dus vind het niet raar dat ze engels kiezen.

Belgie ook duits frans vlaams hee

Meeste kijkers van die zender zitten in Brussel voor de eu gebouwen en spreken over algemeen Engels met elkaar,dus zetten ze er Engels op digitaal.
Alle andere talen zenders erbij zetten is gewoon plaats vervuiling,kunnen ze andere betere zenders mee vullen dan.
Antwoord
#16
Hopla, het is alweer om zeep!
Er komt blijkbaar geen Portugese versie meer van Euronews via satelliet (https://mediamagazine.nl/euronews-verlie...stributie/).
Wie het nog wil, zal het via internet moeten bekijken.
Totaal onbegrijpelijk, want Hongaars wordt wel doorgestuurd via satelliet, wat toch een veel kleinere taal is.
En er zijn nog grote talen verdwenen (Duits, Spaans bijv.), terwijl kleinere talen dan wel blijven bestaan.


Mediamagazine NL schreef:De Duitstalige, Spaanstalige, Portugeestalige, Turkse, Arabische en Farsi versies zijn met ingang van heden helemaal niet meer op satelliet beschikbaar. Met name het verdwijnen van de Duitstalige versie waarbij er met name in Duitsland en Oostenrijk relatief veel satelliethuishoudens bestaan, leidde tot verbazing bij deze huishoudens. Er zijn in Duitsland circa 18 miljoen satelliethuishoudens. Deze versies zijn alleen via providers nog beschikbaar, alsmede op internet.



Ik hoop dat het een vergissing is, dat die andere versies er ook nog komen.
Anders vind ik die bestuurders van Euronews niet al te snugger.
Je schrapt toch geen wereldtaal als het Spaans (600 miljoen sprekers wereldwijd) om dan een pietluttig taaltje als het Hongaars (14,5 miljoen sprekers wereldwijd) wel te bewaren?
Antwoord
#17
(16-05-2017, 11:42)natte schreef:
(15-05-2017, 07:05)boulder schreef: Hopla, het is alweer om zeep!
Er komt blijkbaar geen Portugese versie meer van Euronews via satelliet (https://mediamagazine.nl/euronews-verlie...stributie/).
Wie het nog wil, zal het via internet moeten bekijken.
Totaal onbegrijpelijk, want Hongaars wordt wel doorgestuurd via satelliet, wat toch een veel kleinere taal is.
En er zijn nog grote talen verdwenen (Duits, Spaans bijv.), terwijl kleinere talen dan wel blijven bestaan.


Mediamagazine NL schreef:De Duitstalige, Spaanstalige, Portugeestalige, Turkse, Arabische en Farsi versies zijn met ingang van heden helemaal niet meer op satelliet beschikbaar. Met name het verdwijnen van de Duitstalige versie waarbij er met name in Duitsland en Oostenrijk relatief veel satelliethuishoudens bestaan, leidde tot verbazing bij deze huishoudens. Er zijn in Duitsland circa 18 miljoen satelliethuishoudens. Deze versies zijn alleen via providers nog beschikbaar, alsmede op internet.



Ik hoop dat het een vergissing is, dat die andere versies er ook nog komen.
Anders vind ik die bestuurders van Euronews niet al te snugger.
Je schrapt toch geen wereldtaal als het Spaans (600 miljoen sprekers wereldwijd) om dan een pietluttig taaltje als het Hongaars (14,5 miljoen sprekers wereldwijd) wel te bewaren?

inderdaad voor jouw zeer jammer bloulder ook omdat rpti al weggevallen is bij telenet

Die zat enkel in ex indi gebied natte,elders niet Wink
Antwoord
#18
RTPi heb ik inderdaad nooit op de kabel gehad.
Op satelliet wel, en daar kan ik hem nog altijd ontvangen, hoewel het een heel slechte beeldkwaliteit is.
Op internet vind ik Euronews overigens nog altijd met Portugees geluidsspoor, ik denk dus dat dat artikel fout is, en dat ze gewoon heel onhandig zijn bij Euronews.
Dat ze daardoor eerst al het geluidsspoor verwijderd hebben van Euronews (de algemene zender), terwijl de nieuwe Euronews Portuguese er nog niet is.
Een beetje zoals iemand die eerst zijn auto verkoopt, en dan eens gaat kijken voor een fiets...
Antwoord
#19
(17-05-2017, 07:23)natte schreef: kan jij dat vragen in het portugees boulder? Tongue
Ja, hoor, en ik heb het al gedaan.
Er zal wel weer geen antwoord op komen, maar kom, meer dan dat kan ik niet doen.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)