Ik kijk graag naar... op Sporting Telenet
#1
Mijn dagelijkse afspraak is 'Sporting nieuws' op Sporting Telenet HD1 om 18u30.
Het is gemakkelijk als het dagelijks automatisch wordt opgenomen. Zo mis ik niks...
Antwoord
#2
Kijk ik in feite nooit naar.
Antwoord
#3
Morgen is er vooral PL en JPL op Sporting telenet.

Maar er is al enkele weken GEEN Russisch voetbal op hun sportzenders.
Zelfs niet in uitgesteld relais of herhaling. Laat staan Sporting a la carte.
Het Russisch league is verdwenen en staan alleen nog JPL, PL, Bundesliga, SerieA, Eredivisie en Ligue1. Plus NLF.

Waar is de rest van MLS, Braziliaans voetbal en Europa Ligue?
Is dat afegvoerd misschien?

A la carte is toch uitgesteld kijken om een matschke zien of herzien.

Bij Prime sport was dat veel veel beter georganiseerd... daar stond alles op van de recentste speeldagen.

Is het jullie ook niet opgevallen???
Antwoord
#4
misschien geen vraag genoeg naar of dat ze geen uitzendrechten meer hebben voor die matchen.
Antwoord
#5
(21-10-2012, 02:07)sportgraag schreef: Morgen is er vooral PL en JPL op Sporting telenet.

Maar er is al enkele weken GEEN Russisch voetbal op hun sportzenders.
Zelfs niet in uitgesteld relais of herhaling. Laat staan Sporting a la carte.
Het Russisch league is verdwenen en staan alleen nog JPL, PL, Bundesliga, SerieA, Eredivisie en Ligue1. Plus NLF.

Waar is de rest van MLS, Braziliaans voetbal en Europa Ligue?
Is dat afegvoerd misschien?

A la carte is toch uitgesteld kijken om een matschke zien of herzien.

Bij Prime sport was dat veel veel beter georganiseerd... daar stond alles op van de recentste speeldagen.

Is het jullie ook niet opgevallen???

Je kan die vraag aan telenet eens op twitter stellen;Je zal daar wel een antwoord op krijgen denk ik.
Antwoord
#6
Voor wie belangstelling heeft, kan CL volgen (uitgesteld relais) op Sporting Telenet.
Ik heb een Ajax-Mcity gezien (CL) op sh2. Weliswaar via McityTV e alleen engels commentaar.
Het was een max. Deze match was eerder live op NL3 met Hollands commentaar. Indien iemand NIET van Hollands commentaar moet hebben, kan missschien zo toch engels commentaar horen via Mcity TV.
Misschien ook een kwestie van belangstelling en vergelijking.

Helaas NIET terug te vinden in Sporting a la carte. Misschien heeft dat te maken met uitzendrechten.

Het is een tip dat ik wou dorrgeven en misschien voor de volgende CL via Engelse clubtv's.
Antwoord
#7
Voor mij is dit allemaal veel te compliceerd. Confused Wanneer men satelliet heeft, en zoals ik met 4 LNB's, dan is het allemaal veel simpelder. Ajax - Manchester C ? Op NOS of op ITV. Dortmund - Real Madrid ? Op ZDF. En in HD kwaliteit !
Antwoord
#8
(26-10-2012, 14:32)xopotl schreef: Voor mij is dit allemaal veel te compliceerd. Confused Wanneer men satelliet heeft, en zoals ik met 4 LNB's, dan is het allemaal veel simpelder. Ajax - Manchester C ? Op NOS of op ITV. Dortmund - Real Madrid ? Op ZDF. En in HD kwaliteit !

klopt,we hebben nog veel keuze hé,en als je meerdere lnb's zou hebben en de posities naar de 1 west toe kan je soms live kijken via de feeds in HD zonder comentaar.
Antwoord
#9
Kan een draaibare schotel ook voor mobi of tv vl gebruikt worden en zo ja kan je daar ook een of meer koppen aan hangen.Want ik weet nog mijn vroeger systheem kon ook veel zenders nemen en dat was draaibaar.
Antwoord
#10
(26-10-2012, 19:55)Dimira schreef: Kan een draaibare schotel ook voor mobi of tv vl gebruikt worden en zo ja kan je daar ook een of meer koppen aan hangen.Want ik weet nog mijn vroeger systheem kon ook veel zenders nemen en dat was draaibaar.

als uw ontvanger daarvoor compatibel is dan kan je via een draaibare schotel werken.
maar zou dan niet kiezen voor een 45 cm schotelke maar iets tussen de 88 en 110 cm doorsnede.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)