Wederverkoop kabel in brussel
#11
(22-06-2018, 18:13)natte schreef: Komaan master zij hebben ok de cineplus zenders wij niet en vele arabische

ik denk dat jij iets totaal anders ziet, in Wemmel op de telenet site zie ik dezelfde zenders als in Vlaanderen en nergens een pdf file.
jij zit op iets anders te kijken zeker ????

in vorst hebben ze die zenders, maar zijn in SD en mag je er 10 euro voor bijbetalen bovenop je BETV pakket.
Antwoord
#12
(22-06-2018, 21:54)natte schreef: Brussel heeft super veel meer dan in vlaanderen niet eerlijk die ceo verraad zijn eigen volk

daar is de kabel misschien al hoger, het was vroeger UPC belgie, daar was de bandbreedte op de kabel al rond de 800 Mhz.
daar kan men dus meer zenders aanbieden, en er zijn wel nog veel zenders in SD daar vrees ik zodat ze er meer kunnen aanbieden ook dan in Vlaanderen waar al heel veel zenders over zijn naar HD en de bandbreedte nog rond de 600 Mhz ligt, groot verschil hé Wink
Antwoord
#13
Er bestaat zoiets als lopende contracten die ze hebben overgenomen,
Ook zijn op die plaatsen een 2 talige gemeente zodat ze voor Vlamingen en Walen een zender aanbod moeten aanbieden, heeft niks met ceo te maken...
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)