nieuwe radiozenders bij telenet
#1
Vanaf 28 april 2020 voegt Telenet enkele radiozenders toe aan het aanbod.

Zendernummers: 
  • Willy (Vlaanderen: 931 – Brussel/Wallonië: 928)

  • Q-Maximum Hits (Vlaanderen: 932 – Brussel/Wallonië: 913)

  • Q-Foute Radio (Vlaanderen: 933 – Brussel/Wallonië: 914)

  • Joe 60’s-70’s (Vlaanderen: 936 – Brussel/Wallonië: 916)

  • Joe 80’s (Vlaanderen: 937 – Brussel/Wallonië: 917)

  • Joe 90’s (Vlaanderen: 938 – Brussel/Wallonië: 918)

  • Joe Easy (Vlaanderen: 939 – Brussel/Wallonië: 919)

  • RTBF Mix (Vlaanderen: 925)

Enkel in Brussel/Wallonie

[*]Tarmac (Brussel/Wallonië: 910)
[*]Jam. (Brussel/Wallonië: 912)
[*]Viva+ (Brussel/Wallonië: 911)
Antwoord
#2
Zal wel een foutje zijn die nummering van die 2 zenders.
Antwoord
#3
Nu heb ik sinds vorige woensdag terug telenet als provider,en die vroegere digicorder is ondertussen een tv box geworden.Daarop vind ik enkel de radiokanalen via een app,langs de cijfercodes lukt het niet om op een radiozender af te stemmen en daar zie ik die ''nieuwe'' zenders nog niet bij staan.
Antwoord
#4
Normaal worden ze pas morgen toegevoegd
Antwoord
#5
en op de tv box kan het nog iets langer duren, daar word het soms wat verlaat wegens andere opmaak en werkwijze van de zenders (merk dat altijd op, er zijn nieuwe zenders bij telenet op de kabel, op de digiboxen en corders zijn ze er al, en op de telenet box is het paar dagen later).

maar denk dat die RTBF mix voor Brussel is, dat het een foutje is van telenet.
Antwoord
#6
RTBF Mix is wel voor Vlaanderen, zoals op DAB+
Antwoord
#7
Alle nieuwe radio zenders zitten al op de kabel op 386 Mhz als Freq Digitaal met naam erbij en FTA dus open voor elke DVB-C radio ontvanger (kan niet direct zien in welke codec die uitzend).
dus vannacht of morgen zal de zender lijst aangepast worden op de digiboxen en corders en waarschijnlijk daarna ook de telenet box een paar uur later of een dag later (loopt meestal niet gelijk).

Vraag me alleen nog af waarom Nostalgie nog op 2 verschillende Freq zitten (314Mhz en 128Mhz).
Antwoord
#8
(27-04-2020, 21:36)master-magic schreef: en op de tv box kan het nog iets langer duren, daar word het soms wat verlaat wegens andere opmaak en werkwijze van de zenders (merk dat altijd op, er zijn nieuwe zenders bij telenet op de kabel, op de digiboxen en corders zijn ze er al, en op de telenet box is het paar dagen later).

maar denk dat die RTBF mix voor Brussel is, dat het een foutje is van telenet.
RTBF Mix is te vinden op kanaal 925 in Vlaanderen Wink
Antwoord
#9
Vanaf vandaag heb ik gemerkt dat er  8 muziekzenders er zijn bijgekomen op de tv box, wat het totaal op 101 muziekkanalen brengt.
Antwoord
#10
(29-04-2020, 11:55)tontol36 schreef: Vanaf vandaag heb ik gemerkt dat er  8 muziekzenders er zijn bijgekomen op de tv box, wat het totaal op 101 muziekkanalen brengt.

zoals ik zei een dag later Wink
ze zijn het DAB+ aanbod aan het toevoegen zodat mensen niet verplicht zijn een DAB+ radio aan te schaffen voor thuis en als ze dan thuis niet de goeie ontvangst hebben van DAB+ kunnen ze dezelfde radiostations (grotendeels) ontvangen thuis via de digitale radio.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)