visual voicemail bij telenet
#1
Door een samenloop van omstandigheden vraagt de uitrol van Visual Voicemail wat meer tijd dan verwacht. We nemen nog even de tijd om de functie te testen en de uitrol voor te bereiden om vervolgens een vlotte lancering te kunnen garanderen. Het is dus onze bedoeling om begin volgend jaar (2021) Visual Voicemail te activeren voor iPhone-gebruikers.
Antwoord
#2
Provider Telenet heeft Visual Voicemail beschikbaar gemaakt voor iPhone-gebruikers. Daardoor kunnen gebruikers voicemailberichten beluisteren zonder het voicemailnummer 5555 te bellen. Voor de nieuwe functie is een iPhone 6S/SE of hoger nodig en moet de nieuwste iOS-versie geïnstalleerd zijn. Daarnaast moet mobiele data aanstaan om de functie te kunnen benutten.
Antwoord
#3
Er is nieuws! Telenet klanten die een iPhone 6S/SE hebben of hoger én het nieuwste besturingssysteem, kunnen binnenkort gebruik maken van Visual Voicemail. Met Visual Voicemail kan je jouw voicemail beluisteren zonder naar 5555 te bellen.

Op 10 maart startte Telenet met de activatie van de optie voor alle klanten met een iPhone 6S/SE of hoger. Dit doen ze stap voor stap (ongeveer 10.000 klanten per dag). Zodra Visual Voicemail geactiveerd is, ontvang je als klant hierover een sms. Voor nieuwe klanten wordt Visual Voicemail vanaf nu automatisch geactiveerd.

Goed om te weten!

Visual Voicemail werkt alleen op iPhone 6S/SE of hoger én je moet minstens iOS 13 als besturingssysteem hebben. Visual Voicemail werkt alleen via mobiele data (100 KGB per minuut). Dit gaat af van de inbegrepen pot data van je abonnement of telt mee aan het normale tarief bij Prijs Volgens Verbruik of bij verbruik buiten abonnement. Visual Voicemail werkt dus niet via wifi. Staat mobiele data uit op je iPhone? Dan zal je de melding 'Visual Voicemail is momenteel niet beschikbaar' zien.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)