Big Brother 24/24 kanaal
#11
(16-12-2020, 00:28)master-magic schreef:
(15-12-2020, 22:18)Dreekes schreef:
(14-12-2020, 11:06)master-magic schreef:
(14-12-2020, 10:55)chukky2 schreef:
(14-12-2020, 08:51)master-magic schreef:
(14-12-2020, 00:05)chukky2 schreef: Op het nieuwe kanaal  play 6 komt die denk ik

Dan zou dat kanaal play6 noemen hé maar geen big brother 24/7 ;-)

Klopt maar denk dat dat kanaal play 6 wordt in de toekomst

er verdwijnen nog 3 zenders in 2021 zodat er genoeg plaats vrij komt voor play6, als die nog gaan starten,
je hoort er niks meer van, net als het herhaal kanaal CAZ2, dat blijft ook nog doordraaien.
het is een echt rommeltje in Vlaanderen met zenders.
Ik denk dat je Play Zeven bedoeld. Ik heb ergens gelezen dat Telenet begin 2021 start met een nieuwe zender "zeven" genaamd die dan Play zeven wordt. De kanalen vier, vijf en zes krijgen ook een nieuwe naam en worden dan Play vier, Play vijf en Play zes. Dat ligt dan in de linie van hun andere Play kanalen.

was dat niet rond maart-april dat ze starte met een nieuwe zender????
Achja, zal wel niet zo speciaal zijn als het in dezelfde lijn valt als de rest, veel reclame om de zoveel minuten en programma's dat niet op tijd starten volgens EPG zoals op Zes soms.
Inderdaad, hoeveel zenders gaan ze nog maken ??? Begint lachwekkend te worden met hun nummering. Is zoals in Nederland met de RTL zenders en als afwisseling daar RTL Lounge, RTL Crime, hahaha... Nog meer herhaling van herhalingen en de reclamekoek nog wat meer versnipperen. We wachten nog op VTM 5 ? (CAZ2) Ik zie het nog gebeuren... Ze zouden beter wat minder zenders maken , en wat minder herhalingen en wat meer deftige programma's maken in plaats van al die soms belachelijke realityshows met om de haverklap reclame. Soms lijkt het dat je meer naar reclame kijkt met stukjes serie of film ertussen. Als je al eens zapt door de zenders dan mag je er op tellen dat je overal op reclame valt. Vroeger zag je al eens een tekenfilmpje van Popeye of Tom & Jerry op de grote zenders. Dat zie je nu niet meer! Deze zijn vervangen door reclame blokken. Pfffft Gelukkig heb ik Play More en heb ik ruim keuze genoeg om te kijken waar en wanneer ik wil Wink
Antwoord
#12
(19-12-2020, 18:39)Dreekes schreef:
(16-12-2020, 00:28)master-magic schreef:
(15-12-2020, 22:18)Dreekes schreef:
(14-12-2020, 11:06)master-magic schreef:
(14-12-2020, 10:55)chukky2 schreef:
(14-12-2020, 08:51)master-magic schreef:
(14-12-2020, 00:05)chukky2 schreef: Op het nieuwe kanaal  play 6 komt die denk ik

Dan zou dat kanaal play6 noemen hé maar geen big brother 24/7 ;-)

Klopt maar denk dat dat kanaal play 6 wordt in de toekomst

er verdwijnen nog 3 zenders in 2021 zodat er genoeg plaats vrij komt voor play6, als die nog gaan starten,
je hoort er niks meer van, net als het herhaal kanaal CAZ2, dat blijft ook nog doordraaien.
het is een echt rommeltje in Vlaanderen met zenders.
Ik denk dat je Play Zeven bedoeld. Ik heb ergens gelezen dat Telenet begin 2021 start met een nieuwe zender "zeven" genaamd die dan Play zeven wordt. De kanalen vier, vijf en zes krijgen ook een nieuwe naam en worden dan Play vier, Play vijf en Play zes. Dat ligt dan in de linie van hun andere Play kanalen.

was dat niet rond maart-april dat ze starte met een nieuwe zender????
Achja, zal wel niet zo speciaal zijn als het in dezelfde lijn valt als de rest, veel reclame om de zoveel minuten en programma's dat niet op tijd starten volgens EPG zoals op Zes soms.
Inderdaad, hoeveel zenders gaan ze nog maken ??? Begint lachwekkend te worden met hun nummering. Is zoals in Nederland met de RTL zenders en als afwisseling daar RTL Lounge, RTL Crime, hahaha... Nog meer herhaling van herhalingen en de reclamekoek nog wat meer versnipperen. We wachten nog op VTM 5  ? (CAZ2) Ik zie het nog gebeuren... Ze zouden beter wat minder zenders maken , en wat minder herhalingen en wat meer deftige programma's maken in plaats van al die soms belachelijke realityshows met om de haverklap reclame. Soms lijkt het dat je meer naar reclame kijkt met stukjes serie of film ertussen. Als je al eens zapt door de zenders dan mag je er op tellen dat je overal op reclame valt. Vroeger zag je al eens een tekenfilmpje van Popeye of Tom & Jerry op de grote zenders. Dat zie je nu niet meer! Deze zijn vervangen door reclame blokken. Pfffft Gelukkig heb ik Play More en heb ik ruim keuze genoeg om te kijken waar en wanneer ik wil  Wink

op Boomerang zie je dat ook niet veel meer Popeye, Tom & Jerry soms eens maar is ook verminderd.
denk dat de jeugd daar niet meer voor te vinden is, is misschien te braaf.
Antwoord
#13
(19-12-2020, 23:25)master-magic schreef:
(19-12-2020, 18:39)Dreekes schreef:
(16-12-2020, 00:28)master-magic schreef:
(15-12-2020, 22:18)Dreekes schreef:
(14-12-2020, 11:06)master-magic schreef:
(14-12-2020, 10:55)chukky2 schreef:
(14-12-2020, 08:51)master-magic schreef:
(14-12-2020, 00:05)chukky2 schreef: Op het nieuwe kanaal  play 6 komt die denk ik

Dan zou dat kanaal play6 noemen hé maar geen big brother 24/7 ;-)

Klopt maar denk dat dat kanaal play 6 wordt in de toekomst

er verdwijnen nog 3 zenders in 2021 zodat er genoeg plaats vrij komt voor play6, als die nog gaan starten,
je hoort er niks meer van, net als het herhaal kanaal CAZ2, dat blijft ook nog doordraaien.
het is een echt rommeltje in Vlaanderen met zenders.
Ik denk dat je Play Zeven bedoeld. Ik heb ergens gelezen dat Telenet begin 2021 start met een nieuwe zender "zeven" genaamd die dan Play zeven wordt. De kanalen vier, vijf en zes krijgen ook een nieuwe naam en worden dan Play vier, Play vijf en Play zes. Dat ligt dan in de linie van hun andere Play kanalen.

was dat niet rond maart-april dat ze starte met een nieuwe zender????
Achja, zal wel niet zo speciaal zijn als het in dezelfde lijn valt als de rest, veel reclame om de zoveel minuten en programma's dat niet op tijd starten volgens EPG zoals op Zes soms.
Inderdaad, hoeveel zenders gaan ze nog maken ??? Begint lachwekkend te worden met hun nummering. Is zoals in Nederland met de RTL zenders en als afwisseling daar RTL Lounge, RTL Crime, hahaha... Nog meer herhaling van herhalingen en de reclamekoek nog wat meer versnipperen. We wachten nog op VTM 5  ? (CAZ2) Ik zie het nog gebeuren... Ze zouden beter wat minder zenders maken , en wat minder herhalingen en wat meer deftige programma's maken in plaats van al die soms belachelijke realityshows met om de haverklap reclame. Soms lijkt het dat je meer naar reclame kijkt met stukjes serie of film ertussen. Als je al eens zapt door de zenders dan mag je er op tellen dat je overal op reclame valt. Vroeger zag je al eens een tekenfilmpje van Popeye of Tom & Jerry op de grote zenders. Dat zie je nu niet meer! Deze zijn vervangen door reclame blokken. Pfffft Gelukkig heb ik Play More en heb ik ruim keuze genoeg om te kijken waar en wanneer ik wil  Wink

op Boomerang zie je dat ook niet veel meer Popeye, Tom & Jerry soms eens maar is ook verminderd.
denk dat de jeugd daar niet meer voor te vinden is, is misschien te braaf.

Big Brother momenteel ongecodeerd
Antwoord
#14
[attachment=226]
Antwoord
#15
beeld bitrate in HD van 6850 en geluid 320, niet slecht al kan het beeld beter, maar gebeurd nog niet veel, bij snelle bewegingen zullen we het snel merken.
Antwoord
#16
Big Brother is watching you.

En jij kijkt vanaf 5 januari 2021 gezellig mee. 24/7 via de livestream op kanaal 247 (Vlaanderen) of op kanaal 472 (Brussel / Wallonië).

En wees gerust: er is altijd iéts te zien.

Opgelet: Heb je een recente Telenet TV-box*? Dan kan je naar het Big Brother kanaal kijken vanaf 7 januari.
Antwoord
#17
(22-12-2020, 20:34)master-magic schreef: Big Brother is watching you.

En jij kijkt vanaf 5 januari 2021 gezellig mee. 24/7 via de livestream op kanaal 247 (Vlaanderen) of op kanaal 472 (Brussel / Wallonië).

En wees gerust: er is altijd iéts te zien. 

Opgelet: Heb je een recente Telenet TV-box*? Dan kan je naar het Big Brother kanaal kijken vanaf 7 januari.

En wat is de reden waarom de tv-boxen later in aanmerking komen?
Antwoord
#18
(23-12-2020, 09:03)guyke schreef:
(22-12-2020, 20:34)master-magic schreef: Big Brother is watching you.

En jij kijkt vanaf 5 januari 2021 gezellig mee. 24/7 via de livestream op kanaal 247 (Vlaanderen) of op kanaal 472 (Brussel / Wallonië).

En wees gerust: er is altijd iéts te zien. 

Opgelet: Heb je een recente Telenet TV-box*? Dan kan je naar het Big Brother kanaal kijken vanaf 7 januari.

En wat is de reden waarom de tv-boxen later in aanmerking komen?

een andere groep dat daar aan werkt dan de groep van de digicorders/digiboxen.
is altijd 1 of 2 dagen later op de telenet tv box dan op de digicorder/digibox.
Antwoord
#19
(23-12-2020, 16:09)master-magic schreef:
(23-12-2020, 09:03)guyke schreef:
(22-12-2020, 20:34)master-magic schreef: Big Brother is watching you.

En jij kijkt vanaf 5 januari 2021 gezellig mee. 24/7 via de livestream op kanaal 247 (Vlaanderen) of op kanaal 472 (Brussel / Wallonië).

En wees gerust: er is altijd iéts te zien. 

Opgelet: Heb je een recente Telenet TV-box*? Dan kan je naar het Big Brother kanaal kijken vanaf 7 januari.

En wat is de reden waarom de tv-boxen later in aanmerking komen?

een andere groep dat daar aan werkt dan de groep van de digicorders/digiboxen.
is altijd 1 of 2 dagen later op de telenet tv box dan op de digicorder/digibox.

De codering is er vandaag op gekomen . Maar voor iedereen te kijken met een abonnement van Telenet  basis
Antwoord
#20
Vanaf vandaag weer het kanaal actief op de kabel op 394Mhz te vinden, gecodeerd maar met de CI+ module al te bekijken Wink
noemt nu Play 247.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)