07-05-2021, 11:52
Vorige week woensdag (28/04) is Telenet gestart met de uitrol van de software versie 4.31 op de TV-box. Normaal zou iedereen sinds eergisteren (woensdag 05/05) de nieuwste versie moeten hebben. Is dat niet het geval? Herstart je TV-box dan eens via de knop achteraan of wacht nog enkele dagen af. Mogelijks stond je TV-box niet in 'snelle start' en duurt het iets langer om de update binnen te halen.
Nieuwe features
Meer relevante Web TV video's
Waar mogelijk wordt ervoor gezorgd dat de Web TV content geen duplicaten van elders aangeboden materiaal aanbiedt (zoals trailers, hogerop in de detail pagina).
Opgeloste problemen
Zoekfunctie en stembesturing.
Kleinere aanpassingen voor specifieke zoektermen.
Netflix/YouTube/apps
De Netflix-app blijft hangen in de opstart fase (tweede start werkt wel) en waarbij een aantal gerapporteerde gevallen de TV-box dienst herstart te worden Netflix trailers die stoppen voor het einde Geheugenproblemen in de Netflix-app, met effecten op ondertitels of graphics die niet getekend worden Een CS2401 fout bij het openen van de apps-pagina.
Live TV
Betere aanduiding van beschikbaarheid van Audio Descriptie.
TV-theek
Aanbevelingen voor films en series niet aanwezig in hoofdmenu.
Terugkijk-TV/Opnames
Een CS2000 fout bij het terugspoelen in de live buffer,
Serie opnames die niet konden geopend worden Korte audio-onderbrekingen.
Gekende problemen
Zoals bij elke update vermeld, blijft Telenet werken aan oplossingen en verbeteringen op de TV-box. Ik geef jullie bij deze een overzicht van de grootst gekende problemen waaraan men werkt.
Stabiliteit en performantie
In gevallen (dalend met elke release) waar de TV-box stabiliteit ernstig in gevaar komt, zal een spontane reboot of een herstart van de UI toepassing geïnitieerd worden (je ziet dan de 'welkom' en 'even wachten' schermen). Een kleine mogelijkheid dat de TV-box vast hangt na een reboot (of software upgrade).
Netflix/YouTube
Een ui-800-3 foutcode in Netflix die je verplicht om uit te loggen Episodes te vroeg afgebroken tijdens bingewatching in Netflix.
Opnames/Terugkijk-TV
Thumbnails die niet werken als je modem en TV-box tegelijk herstart zijn (bv. bij stroompanne) Opnames waarin stukken ontbreken Korte (kleiner dan een seconde), onderbrekingen bij het bekijken van terugkijk-TV en opnames, Een opname die onterecht als "gefaald" wordt aangeduid, Verschillende seconden vertraging tussen geluid en beeld in terugkijk-TV.
Teletext: incorrecte kleur en positie
Merk je na de update nieuwe problemen of duikt een oud probleem plots opnieuw op? Geef het dan door via 015/66.66.66 of via Facebook of Twitter.
Nieuwe features
Meer relevante Web TV video's
Waar mogelijk wordt ervoor gezorgd dat de Web TV content geen duplicaten van elders aangeboden materiaal aanbiedt (zoals trailers, hogerop in de detail pagina).
Opgeloste problemen
Zoekfunctie en stembesturing.
Kleinere aanpassingen voor specifieke zoektermen.
Netflix/YouTube/apps
De Netflix-app blijft hangen in de opstart fase (tweede start werkt wel) en waarbij een aantal gerapporteerde gevallen de TV-box dienst herstart te worden Netflix trailers die stoppen voor het einde Geheugenproblemen in de Netflix-app, met effecten op ondertitels of graphics die niet getekend worden Een CS2401 fout bij het openen van de apps-pagina.
Live TV
Betere aanduiding van beschikbaarheid van Audio Descriptie.
TV-theek
Aanbevelingen voor films en series niet aanwezig in hoofdmenu.
Terugkijk-TV/Opnames
Een CS2000 fout bij het terugspoelen in de live buffer,
Serie opnames die niet konden geopend worden Korte audio-onderbrekingen.
Gekende problemen
Zoals bij elke update vermeld, blijft Telenet werken aan oplossingen en verbeteringen op de TV-box. Ik geef jullie bij deze een overzicht van de grootst gekende problemen waaraan men werkt.
Stabiliteit en performantie
In gevallen (dalend met elke release) waar de TV-box stabiliteit ernstig in gevaar komt, zal een spontane reboot of een herstart van de UI toepassing geïnitieerd worden (je ziet dan de 'welkom' en 'even wachten' schermen). Een kleine mogelijkheid dat de TV-box vast hangt na een reboot (of software upgrade).
Netflix/YouTube
Een ui-800-3 foutcode in Netflix die je verplicht om uit te loggen Episodes te vroeg afgebroken tijdens bingewatching in Netflix.
Opnames/Terugkijk-TV
Thumbnails die niet werken als je modem en TV-box tegelijk herstart zijn (bv. bij stroompanne) Opnames waarin stukken ontbreken Korte (kleiner dan een seconde), onderbrekingen bij het bekijken van terugkijk-TV en opnames, Een opname die onterecht als "gefaald" wordt aangeduid, Verschillende seconden vertraging tussen geluid en beeld in terugkijk-TV.
Teletext: incorrecte kleur en positie
Merk je na de update nieuwe problemen of duikt een oud probleem plots opnieuw op? Geef het dan door via 015/66.66.66 of via Facebook of Twitter.