geen eurosport meer vanaf 01/01/2014
#31
(10-11-2013, 02:39)master-magic schreef: is het geen reactie van telenet om de gemoederen een beetje te sussen na al die negatieve reclame over telenet in de pers enzo.
we weten nooit wat die onderhandelingen daar zijn,
ze kunnen zo iets zeggen wat ze willen.
al zie ik het laatste jaar toch veel zenders verdwijnen omdat de onderhandelingen gestopt zijn omdat de zenders te veel vragen volgens telenet.
en wat je ervoor in de plaats krijgt zijn van die goedkope buitenlandse nieuwszenders of zenders waar een vlaming geen bal van verstaat.

Ik vind dan wel master dat dit tegenover de klant van telenet een beetje een tegenovergesteld negatief gevoel geeft.Als zij dat op die mannier trachten te doen.Vind jij dit de juiste oplossing?Je ziet hier tegenwoordig meer zenders verdwijnen dan bijkomen.Misschien ARD ZDF en ZDF weg eurosport nog eens drie zenders.Wat voor een zin heeft het nog om een abonnement bij telenet te nemen?
Antwoord
#32
Waarom steken ze die Duitse zenders niet gewoon in een pakket " optie duits " voor een 5tal euro's zoals " option français " ??? is dat nu verdorie zo moeilijk ?
Ik denk dat er veel mensen gewoon die optie er zouden bij nemen.
Ik hoop alleen maar dat Eurosport geen plaats moet maken voor FOX sports binnenkort. Want die Amerikanen vallen hier Europa binnen met veel tromgeroffel en denken hier zowat het merendeel binnen te rijven o.a. Belgische voetbal competitie. Zie ook zo in Nederland, Duitsland, Italië... En dan kunnen we nog eens een duur abonnement kopen op hun betaalzenders willen we onze eigen voetbalmatchen kunnen volgen.
Antwoord
#33
ja ,Dreekes vroeger zou dit misschien allemaal nog hebben kunnen gaan.Maar sinds ze met dat REX&RIO geval zijn begonnen gaat dit niet meer.Gewoon weg omdat ze geen abonnementen meer hebben en er geen meer zullen bij maken.Je zal dus m.a.W. verplicht worden REX of RIO te nemen.En je kan anders ook het basispaket nemen en een ander paketje nemen als dat dan nog word aan ge boden.

Die Fox sport staat los van Eurosport.
Antwoord
#34
Ik hoop echt dat ze nog onderhandelen en tot een nieuwe overeenkomst komen. Ze zijn daar echt niet goed bezig in Mechelen. Hun aanbod wordt triestig.
Antwoord
#35
De tv-kanalen van de Europese sportzender Eurosport verdwijnen mogelijk op 1 januari uit het zenderaanbod van de Belgische tv-aanbieder Telenet. Dat meldt weblog De Rots Media.

Dat meldt Telenet op de maandelijkse facturen die in november aan klanten verstuurd zijn of in de komende weken nog worden verstuurd. Telenet stelt dat men niet tot Eurosport een nieuwe doorgifteovereenkomst is kunnen komen en dat hierdoor doorgifte in 2014 gestaakt wordt. Via twitter laat het kabelbedrijf echter weten dat men nog steeds met Eurosport in onderhandeling over langere doorgifte van de Eurosport-zenders is. Het lijkt erop dat Telenet met de melding op de maandelijkse facturen bedoeld is om Eurosport tijdens de lopende onderhandelingen nog verder onder druk te zetten.
Boze Telenet-klanten
Of deze strategie lukt, is nog maar de vraag. Op internetforums en sociale media laten boze klanten Telenet weten dat men het abonnement opzegt als de Eurosport-zenders daadwerkelijk bij het kabelbedrijf verdwijnen.
Antwoord
#36
En dit zou wel een waarheid kunnen worden bij vele klanten.Wie gaat er nu een zender als eurosport uit zijn bestand nemen.Dan zijn er wel andere minder waardige zenders die men kan verwijderen.Nog zoiets waar ik niet erg goed aan uit kan.Je gaat mij niet vertellen dat het iets te maken zou hebben met geld.Die zenders kunnen duur zijn.Maar als je ziet het geld dat ze dan verdienen aan ons word niet gewaardeerd,en daarom worden er maar meer en meer zenders weg genomen.
Antwoord
#37
natte als iedereen zo moet gaan combineren zoals jij zegt dan moet hij al telenet/schotel/+belgacom in huis halen.Weet jij wel dat iedereen dit financiëel niet kan.Ik spreek niet voor mijn eigen.Maar ik hoor bijna in elk antwoord dat je bijna een sateliet er moet bijnemen.Als ik dat kon dan deed ik het ook.Dat weet je ook.
Antwoord
#38
(11-11-2013, 15:12)Dimira schreef: natte als iedereen zo moet gaan combineren zoals jij zegt dan moet hij al telenet/schotel/+belgacom in huis halen.Weet jij wel dat iedereen dit financiëel niet kan.Ik spreek niet voor mijn eigen.Maar ik hoor bijna in elk antwoord dat je bijna een sateliet er moet bijnemen.Als ik dat kon dan deed ik het ook.Dat weet je ook.

ben eens benieuwd of er na 11/11/2013 nog nieuwe berichten komen over die tekst
Antwoord
#39
(11-11-2013, 15:21)zorro123 schreef:
(11-11-2013, 15:12)Dimira schreef: natte als iedereen zo moet gaan combineren zoals jij zegt dan moet hij al telenet/schotel/+belgacom in huis halen.Weet jij wel dat iedereen dit financiëel niet kan.Ik spreek niet voor mijn eigen.Maar ik hoor bijna in elk antwoord dat je bijna een sateliet er moet bijnemen.Als ik dat kon dan deed ik het ook.Dat weet je ook.

ben eens benieuwd of er na 11/11/2013 nog nieuwe berichten komen over die tekst

over welke tekst?
Antwoord
#40
(11-11-2013, 15:42)Dimira schreef:
(11-11-2013, 15:21)zorro123 schreef:
(11-11-2013, 15:12)Dimira schreef: natte als iedereen zo moet gaan combineren zoals jij zegt dan moet hij al telenet/schotel/+belgacom in huis halen.Weet jij wel dat iedereen dit financiëel niet kan.Ik spreek niet voor mijn eigen.Maar ik hoor bijna in elk antwoord dat je bijna een sateliet er moet bijnemen.Als ik dat kon dan deed ik het ook.Dat weet je ook.

ben eens benieuwd of er na 11/11/2013 nog nieuwe berichten komen over die tekst

over welke tekst?

of dat van eurosport nog vermeldt staat op een aanrekening
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)