Digitale diensten betalen met Telenet Pay
#1
Vanaf 19/7 kan je je digitale aankopen (apps, films, muziek) ook betalen via Telenet Pay. Het enige wat je nodig hebt, is je Telenet Mobile nummer.
Achteraf vind je een gedetailleerd overzicht van al je aankopen terug op je aanrekening of je vraagt het op via Mijn Telenet.
Wil je je uitgaven onder controle houden? Dan kan je een beperking of blokkering instellen in Mijn Telenet.

Hoe instellen?

Elke Telenet Mobile klant heeft automatisch Telenet Pay. Het enige wat je moet doen is de betaalmethode aanpassen.
In de App waarmee je je betaalde diensten koopt of op de website van je andere online diensten (bv PlayStation) geef je je gsm-nummer in als betaalmethode
Hoe betalen?

Je koopt je diensten en betaalt op het einde van de maand via je Telenet-aanrekening.
Telenet bezorgt het bedrag aan de partner.

Overzicht

Wil je weten wat je allemaal via Telenet Pay hebt gekocht? Kijk dan op je aanrekening bij Diensten van derden of je zoek het op in Mijn Telenet bij je mobiel verbruik.

Verbruik beheren

Het maximumbedrag per aankoop is 50 euro en kan je niet verhogen.
Via Mijn Telenet kan je als beheerder het verbruik voor Telenet Pay instellen (tot 300 euro per maand) of volledig blokkeren.

waneer je iets besteld en wilt betalen via telenet pay krijg je eerst nog een sms met info over de aankoop en of je dit wilt goedkeuren of niet dat dit betaald wordt, zo kan er niet met je telefoon nr iets aangekocht worden zonder je toestemming.


https://www2.telenet.be/residential/nl/k...lenet-pay/
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)