Nieuwe Zenders
#1
De Vlaamse doe-het-zelf-zender Dobbit TV is voortaan beschikbaar in het basisaanbod op Belgacom TV. Abonnees kunnen Dobbit TV, dat in het verlengde van Dobbit Magazine ligt, bekijken op kanaal 191 (Vlaanderen en Brussel). Verder zal vanaf januari de internationale mode- en lifestylezender Fashion One ook bij Belgacom TV komen. Op kanaal 190 in het basisaanbod kunnen de Vlaamse en Brusselse abonnees van Belgacom TV de programma’s van Fashion One bekijken.
(Bron : Digitale tv Weblog)

Straf dat Fashion One bij Telenet weeral in betalend pakket zit !!!!
Antwoord
#2
Is Fashion one er bij telenet nu weer niet uit als je RIO hebt?Nu moet ik gaan zoeken.Ik dacht dat die zender bij mij op zwart staat en dan staat er op, zit niet in je abonnement.Maar er is dan wel geen géén mogelijkheid om die zender wel te krijgen.Dus binnen 14 dagen zullen er vele telefoons zijn denk ik als al die paketten met zenders nog bestaan.
Antwoord
#3
(20-12-2013, 10:21)Dimira schreef: Is Fashion one er bij telenet nu weer niet uit als je RIO hebt?Nu moet ik gaan zoeken.Ik dacht dat die zender bij mij op zwart staat en dan staat er op, zit niet in je abonnement.Maar er is dan wel geen géén mogelijkheid om die zender wel te krijgen.Dus binnen 14 dagen zullen er vele telefoons zijn denk ik als al die paketten met zenders nog bestaan.

Fasion tv is uit Rio, Fashion One staat er in
Antwoord
#4
(20-12-2013, 10:21)Dimira schreef: Is Fashion one er bij telenet nu weer niet uit als je RIO hebt?Nu moet ik gaan zoeken.Ik dacht dat die zender bij mij op zwart staat en dan staat er op, zit niet in je abonnement.Maar er is dan wel geen géén mogelijkheid om die zender wel te krijgen.Dus binnen 14 dagen zullen er vele telefoons zijn denk ik als al die paketten met zenders nog bestaan.

Hoe weet jij nu al dat die zenders gaan stoppen? Ik denk dat het nog wel een tijdje door gaat gaan. Hier nog geen enkele brief gehad . Ik heb alle pakketten
Antwoord
#5
(20-12-2013, 21:17)chukky2 schreef:
(20-12-2013, 10:21)Dimira schreef: Is Fashion one er bij telenet nu weer niet uit als je RIO hebt?Nu moet ik gaan zoeken.Ik dacht dat die zender bij mij op zwart staat en dan staat er op, zit niet in je abonnement.Maar er is dan wel geen géén mogelijkheid om die zender wel te krijgen.Dus binnen 14 dagen zullen er vele telefoons zijn denk ik als al die paketten met zenders nog bestaan.

Hoe weet jij nu al dat die zenders gaan stoppen? Ik denk dat het nog wel een tijdje door gaat gaan. Hier nog geen enkele brief gehad . Ik heb alle pakketten
Ik zal afwachten,en laat je wel iets weten.Ze vallen precies telkens zelf uit de lucht als je het hen vertelt.Het lijkt er net op of al die daar bij telenet zitten thuis naar belgacom zien en nog niet eens weten hoe de paketten van telenet er uit zien.Dat is nu al de 2 de maal dat ik dit mee maak.
Antwoord
#6
(20-12-2013, 22:21)Dimira schreef:
(20-12-2013, 21:17)chukky2 schreef:
(20-12-2013, 10:21)Dimira schreef: Is Fashion one er bij telenet nu weer niet uit als je RIO hebt?Nu moet ik gaan zoeken.Ik dacht dat die zender bij mij op zwart staat en dan staat er op, zit niet in je abonnement.Maar er is dan wel geen géén mogelijkheid om die zender wel te krijgen.Dus binnen 14 dagen zullen er vele telefoons zijn denk ik als al die paketten met zenders nog bestaan.

Hoe weet jij nu al dat die zenders gaan stoppen? Ik denk dat het nog wel een tijdje door gaat gaan. Hier nog geen enkele brief gehad . Ik heb alle pakketten
Ik zal afwachten,en laat je wel iets weten.Ze vallen precies telkens zelf uit de lucht als je het hen vertelt.Het lijkt er net op of al die daar bij telenet zitten thuis naar belgacom zien en nog niet eens weten hoe de paketten van telenet er uit zien.Dat is nu al de 2 de maal dat ik dit mee maak.


Ja , die aan de telefoon weten niet veel he ;-)
Antwoord
#7
in een belgacom topic over telenet zenders beginnen,
sommige leren het nooit Wink
offtopic!!!!!!!!
Antwoord
#8
fashion one zit toch ook bij belgacom?
Antwoord
#9
Dat kan zijn,zo ver kan ik niet zien.Ik snap nog niet waarom ze die andere bij telenet hebben verwijderd.Dit is allemaal gekomen door die komst van REX&RIO denk ik.Ze hadden beter het aanbod films wat kleiner kunnen maken.Daarom gaat een echte klant nog niet lopen.Want als je vroeger dan toch meer zenders had,dat hier zo vaak gezegd word en je neemt dan alle betaal paketten.Kwam het wel een stuk duurder uit,en dan had je nog geen films.Als een film een goed verhaal heeft is dit een goede film voor mij dus zou ik niet weten waarom ik meer dan 0€ zou moeten gaan uitgeven.Je kan kiezen uit allerlei genres buiten erotiek denk ik.Zelfs films in 3D worden aangeboden voor 0€.Nu gaat niemant mij vertellen dat deze minderwaardig zijn of van slechte kwaliteit.Je kan hem dan toch nog afzetten want meestal bestaat er ook een andere versie van SD of HD en die 3D films kosten ook 0€.
Antwoord
#10
(06-01-2014, 20:19)natte schreef: jongens nieuwe filmzender tcmcinema en wie heeft hem? juist natte

Kan jij goed Frans? Ik niet ,

Heb niets aan zo een zender , lol
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)