Alles van HBO de volgende 3 jaar exclusief bij Prime
#11
(20-10-2012, 11:52)sportgraag schreef: Master, mij hoor je niet klagen. Ik ben blij dat die bij Telenet zitten.
Als de anderen ook zulke toppers wil zien; downloaden (minder kwaliteit) of filmpje huren of Prime nemen. Zo simpel is dat.

We hebben al 2 voetbalrechten verloren van Spaans en CL. Telenet had wat meer geld moeten bieden om die rechten in huis te houden.

Maar Prime is moderner, steviger en meer toppie Smile
Het is meer prijzig geworden, maar met andere combi-ab is het gelijk of goedkoper geworden.
Maar dat is een ander verhaal...

kan me niet voorstellen dat iedereen zo happig is om een 2de aanbieder te nemen voor enkel prime,
zelfde voor de voetbal,
als ze binnen paar jaar weer naar belgacom gaan wat dan,
gaan al die leden die nu telenet hebben weer overgaan naar belgacom enkel voor dat voetbal,
dat is toch duur elke keer zo alles veranderen.
en 2 providers hebben is ook niet goedkoop als je echt prime en sport wilt en dan nog belgacom voor de voetbal want je moet al internet hebben daar ook voor beeld te hebben of een extra duurdere aansluiting die ook elke maand bijbetaald moet worden.
zou beter zijn dat alles bij elke provider zou beschikbaar zijn tegen dezelfde prijs.
waarom leggen ze niet samen bv de providers in belgie voor de voetbal,
zo kunnen ze het allemaal uitzenden.
Antwoord
#12
Wie weet dat ooit Prime ook bij Belgacom, Mobistar, Base en TV Vlaanderen komt? Wink

Mvg
Antwoord
#13
(20-10-2012, 19:01)Tien schreef: Wie weet dat ooit Prime ook bij Belgacom, Mobistar, Base en TV Vlaanderen komt? Wink

Mvg

als telenet niet teveel vraagt Wink
Antwoord
#14
(20-10-2012, 19:10)master-magic schreef:
(20-10-2012, 19:01)Tien schreef: Wie weet dat ooit Prime ook bij Belgacom, Mobistar, Base en TV Vlaanderen komt? Wink

Mvg

als telenet niet teveel vraagt Wink

Als ze slim spelen, kan dat perfect meevallen voor alle partijen! Wink

Mvg
Antwoord
#15
(20-10-2012, 19:14)Tien schreef:
(20-10-2012, 19:10)master-magic schreef:
(20-10-2012, 19:01)Tien schreef: Wie weet dat ooit Prime ook bij Belgacom, Mobistar, Base en TV Vlaanderen komt? Wink

Mvg

als telenet niet teveel vraagt Wink

Als ze slim spelen, kan dat perfect meevallen voor alle partijen! Wink

Mvg
ja,we zullen wel zien in de toekomst zeker,
bij Tv Vlaanderen mag het al niet teveel kosten,
en de zenders moeten ook nog willen meebetalen om op satelliet te kunnen.
en zie niet direct nieuwe vlaamse zenders dit doen.
Antwoord
#16
(20-10-2012, 18:47)master-magic schreef:
(20-10-2012, 11:52)sportgraag schreef: Master, mij hoor je niet klagen. Ik ben blij dat die bij Telenet zitten.
Als de anderen ook zulke toppers wil zien; downloaden (minder kwaliteit) of filmpje huren of Prime nemen. Zo simpel is dat.

We hebben al 2 voetbalrechten verloren van Spaans en CL. Telenet had wat meer geld moeten bieden om die rechten in huis te houden.

Maar Prime is moderner, steviger en meer toppie Smile
Het is meer prijzig geworden, maar met andere combi-ab is het gelijk of goedkoper geworden.
Maar dat is een ander verhaal...

kan me niet voorstellen dat iedereen zo happig is om een 2de aanbieder te nemen voor enkel prime,
zelfde voor de voetbal,
als ze binnen paar jaar weer naar belgacom gaan wat dan,
gaan al die leden die nu telenet hebben weer overgaan naar belgacom enkel voor dat voetbal,
dat is toch duur elke keer zo alles veranderen.
en 2 providers hebben is ook niet goedkoop als je echt prime en sport wilt en dan nog belgacom voor de voetbal want je moet al internet hebben daar ook voor beeld te hebben of een extra duurdere aansluiting die ook elke maand bijbetaald moet worden.
zou beter zijn dat alles bij elke provider zou beschikbaar zijn tegen dezelfde prijs.
waarom leggen ze niet samen bv de providers in belgie voor de voetbal,
zo kunnen ze het allemaal uitzenden.

Zo,master dit heb ik toch al zo lang gezegd.Maar die voetbalbond en ministers in België zijn ezels.Big Grin
Antwoord
#17
volgens mij zit Dallas 2.0 ook bij HBO.
Antwoord
#18
Die Dallas 2.0 wat is dat infeite?
Antwoord
#19
(24-12-2012, 22:12)Dimira schreef: Die Dallas 2.0 wat is dat infeite?
Dallas met een deel van de oude cast en met nieuwe acteurs, in feite dus de volgende generatie. Wordt momenteel op 4 of op 5 uitgezonden. Was vroeger van lorimar, maar wb heeft dot overgenomen en wordt volgens mij door hbo verdeeld.
Antwoord
#20
(25-12-2012, 11:43)Dva schreef:
(24-12-2012, 22:12)Dimira schreef: Die Dallas 2.0 wat is dat infeite?
Dallas met een deel van de oude cast en met nieuwe acteurs, in feite dus de volgende generatie. Wordt momenteel op 4 of op 5 uitgezonden. Was vroeger van lorimar, maar wb heeft dot overgenomen en wordt volgens mij door hbo verdeeld.
correctie: het zou tnt zijn en niet hbo...
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)