Triiing gratis bij whop en whoppa
#1
aldus een mail van telenet :
Wat krijg je als je bellen slim koppelt aan internet? Triiing! Kort samengevat: met Triiing bel je met je smartphone via WiFi tegen het tarief van je vaste lijn. Gratis dus, na 16u.

De troeven van Triiing.
• Je belt tegen de voordelige tarieven van je FreePhone Europe abonnement.
• Je bespaart op je gsm-factuur.
• Je correspondent hoeft de app niet eens te hebben.
• Werkt via elke WiFi, dus ook in het buitenland. Geen roamingtarieven meer!
• Je kunt de Triiing-app op 5 toestellen gebruiken: het hele gezin geniet mee!
• Werkt op iPhone én Android-toestellen.

Bevind je je tijdens het gesprek plotseling niet meer binnen WiFi-bereik? Dan bel je verder via 3G, maar dan wel tegen je gebruikelijke gsm-tarief.

of anders : kijk hier maar
Antwoord
#2
Ik vind dit nu eens de beste optie van telenet. Was recent in bali op vakantie en er waren wat problemen met een hotel, waarvoor ik de touroperator moest bellen in belgie. Via gsm kost dat 2.5 euro per minuut, met triing en mij freephone nikske. Ik zat daarna in new york en moest een theater bellen voor een reservatie. Via gsm is dit ook zo duur, maar via triing buiten de piekuren was dit gratis! Dus best bellen via belgie als je 2 miles van broadway zit!
Antwoord
#3
(26-10-2014, 20:52)Dva schreef: Ik vind dit nu eens de beste optie van telenet. Was recent in bali op vakantie en er waren wat problemen met een hotel, waarvoor ik de touroperator moest bellen in belgie. Via gsm kost dat 2.5 euro per minuut, met triing en mij freephone nikske. Ik zat daarna in new york en moest een theater bellen voor een reservatie. Via gsm is dit ook zo duur, maar via triing buiten de piekuren was dit gratis! Dus best bellen via belgie als je 2 miles van broadway zit!

zover ben ik nog nooit geweest, maar tja werkt dit al ??
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)