Aantal netflix klanten in 2018
#1
Netflix verwacht in 2018 100 miljoen klanten te hebben.
Ze zien het aantal tv zenders verminderen tegen die periode en meer on demand diensten en aanvragen verkrijgen.
De hoofdzaak van de zenders verminderd waardoor de mensen meer on demand aanvragen.
Ze zien het aantal zenders waarvoor men betaald sterk groeien en de gewone zenders verminderen daardoor.
Een voorbeeld daarvan zijn: HBO Now, Discovery DPlay en DisneyLife dat uit de grond zijn gestampt en meer klanten hebben gekregen.
Ze hebben ook de helft meer aanvragen en klanten gekregen dan Amazon en ITV on demand.
Ze denken dat de uk de grootste zal zijn in het netflix aantal klanten in europa met 7.1 miljoen klanten.

Dit allemaal gezien door de ogen van netflix.
Antwoord
#2
Netflix kreeg in het vierde kwartaal wereldwijd 7 miljoen abonnees bij. Netflix telt nu ongeveer 94 miljoen abonnees
Antwoord
#3
(19-01-2017, 17:51)zorro123 schreef: Netflix kreeg in het vierde kwartaal wereldwijd 7 miljoen abonnees bij. Netflix telt nu ongeveer 94 miljoen abonnees

Ja idd,maar ben benieuwd hoeveel ze hebben in belgie aan klanten.
Antwoord
#4
(19-01-2017, 18:44)master-magic schreef:
(19-01-2017, 17:51)zorro123 schreef: Netflix kreeg in het vierde kwartaal wereldwijd 7 miljoen abonnees bij. Netflix telt nu ongeveer 94 miljoen abonnees

Ja idd,maar ben benieuwd hoeveel ze hebben in belgie aan klanten.

Netflix telde eind juni bijna 104 miljoen abonnees, waarvan 99 miljoen betalende.
Dat blijkt uit de kwartaalcijfers van de online videostreamdienst. Dat zijn bijna 20 miljoen meer dan het jaar ervoor.

Er kwamen in het tweede kwartaal van dit jaar 5,2 miljoen gebruikers bij. Analisten rekende op 2,6 tot 3,2 miljoen bijkomende abonnees. 
Er zijn voor het eerst meer abonnees buiten de Verenigde Staten (50,1%) dan in de VS zelf.

Bron : De Tijd
Antwoord
#5
(18-07-2017, 02:17)zorro123 schreef:
(19-01-2017, 18:44)master-magic schreef:
(19-01-2017, 17:51)zorro123 schreef: Netflix kreeg in het vierde kwartaal wereldwijd 7 miljoen abonnees bij. Netflix telt nu ongeveer 94 miljoen abonnees

Ja idd,maar ben benieuwd hoeveel ze hebben in belgie aan klanten.

Netflix telde eind juni bijna 104 miljoen abonnees, waarvan 99 miljoen betalende.
Dat blijkt uit de kwartaalcijfers van de online videostreamdienst. Dat zijn bijna 20 miljoen meer dan het jaar ervoor.

Er kwamen in het tweede kwartaal van dit jaar 5,2 miljoen gebruikers bij. Analisten rekende op 2,6 tot 3,2 miljoen bijkomende abonnees. 
Er zijn voor het eerst meer abonnees buiten de Verenigde Staten (50,1%) dan in de VS zelf.

Bron : De Tijd

waar we geen aantal in belgie kunnen uit opmaken spijtig genoeg, wil eens weten of dat echt zo een succes is zoals velen zeggen.
Antwoord
#6
De omzet uit sVoD-diensten (subscription video-on-demand) in West-Europa komt in 2022 uit op 6,5 miljard dollar, tegen 2,8 miljard dollar in 2016. Het aandeel van sVoD in OTT-omzet in West-Europa zal blijven groeien in de komende jaren, zo blijkt uit het Western Europe OTT TV & Video Forecasts-rapport van Digital TV Research. Netflix blijft het grootste sVoD-platform, maar verliest wel marktaandeel.
De totale OTT-omzet van tv-programma’s en films komt in de 18 in het rapport meegenomen West-Europese landen uit op 14,65 miljard dollar in 2022, tegen 6,9 miljard dollar in 2016. Alleen al in 2017 komt er 1,69 miljard dollar bij. Volgens de marktonderzoeker zullen er 65,07 miljoen sVoD-abonnementen zijn in de regio in 2022, bijna een verdubbeling van de 33,96 miljoen eind 2016. Er komen zo’n 10,7 miljoen abonnementen bij in 2017.

37,1% huishoudens minimaal een sVoD-abonnement

37,1 procent van alle west-Europese huishoudens heeft in 2022 minimaal één sVoD-abonnement. Een deel van de huishoudens heeft meer dan één sVoD-abonnement. In het VK en in de Scandinavische landen is een combinatie van VoD-abonnementen op meer diensten al populair. Dit geldt minder in Spanje, Frankrijk of Italië. Zweden zal bijvorobeeld naar verwachting in 2022 meer sVoD-abonnementen tellen dan Spanje, ook al is de bevolkingsomvang slechts een kwart van die in het Zuid-Europese land. Dit heeft ook mede te maken met de penetratie van betaal-tv, breedband internet en smartphones. Gemiddeld, zo stelt Digital TV Research, wordt die penetratie hoger naarmate je meer naar het noorden van Europa gaat.
Netflix blijft het grootste bovenregionale sVoD-platform in West-Europa, met naar verwachting 29,61 miljoen abonnementen in 2022, ofwel 46 procent van het totaal. Dat is wel minder dan de 55 procent aandeel in 2016. Amazon Prime Video zal de nummer 2 zijn in 2022, met 15 miljoen betaalde abonnementen.De afgelopen twee jaar verdubbelde het aantal Netflix-abonnementen in Nederland: van 1,1 miljoen naar ruim 2,3 miljoen huishoudens. Daarmee wordt momenteel bijna een derde van alle Nederlandse huishoudens bereikt, zo blijkt uit het het rapport Video behaviour of Dutch consumers 2017 Q2.
Antwoord
#7
Netflix wil een lening van 1,6 miljard dollar (circa 1,4 mld euro) afsluiten om te investeren in overnames, het aankopen van films en tv-series en om meer Netflix Originals te produceren. Dat laat de streaming-videodienst weten. Netflix heeft het afgelopen jaar al tweemaal een lening van één miljard dollar afgesloten waarmee het onder meer in de productie van eigen content investeert.

Netflix liet eerder in oktober bij de presentatie van de Q3-cijfers weten dat het komend jaar nog meer geld stopt in eigen series (Netflix Originals), zoals de series Ozark, Mist en Startrek Discovery - naar verwachting 7 tot 8 miljard dollar. In 2016 bedroegen de investeringen in eigen content nog 6 miljard dollar. Dit jaar zullen nog onder meer de nieuwe seizoenen van ’Stranger Things’ en ’The Crown’ verschijnen. De sVoD-dienst heeft recent ook de prijzen verhoogd om meer geld binnen te halen voor eigen producties.

Netflix groeide het derde kwartaal mondiaal met 5,3 miljoen abonnees naar 109,2 miljoen. De meeste groei (4,45 miljoen zat buiten de Amerikaanse thuismarkt). In Nederland bleef de groei van Netflix juist beperkt, slechts 2 procent naar ruim 2,4 miljoen huishoudens.
Antwoord
#8
De opmars van het gebruik van Netflix op een smart TV is in 2017 in Nederland fors gegroeid. Dat blijkt uit jaarlijks onderzoek van de officieuze fan- en informatiesite Netflix-Nederland onder Nederlandse abonnees. In 2016 gaf nog ongeveer 40 procent van de deelnemers aan te kijken via een Smart TV, in 2017 lag dat op 46,5 procent. De groei lijkt volgens Netflix vooral ten koste van de Chromecast te zijn gegaan.
Antwoord
#9
(08-01-2018, 21:45)natte schreef: Maaaaaaaaar de concurrentie groeit

die melden hun aantal klanten niet en hebben niet allemaal een app voor op die smart tv's Wink
Antwoord
#10
(09-01-2018, 08:40)natte schreef: das waar maar zijn pas hier bezig

pas ???? is ver een jaar al de ene Wink
in mei is Amazon al een jaar in Europa bezig of misschien zelf vroeger al, dus nog 4 maanden ongeveer en is al een jaar dus zo pas is dat niet lol.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)