Belgische film- en muziekindustrie naar rechter tegen Proximus, Telenet en co
#11
(03-02-2017, 19:29)chukky2 schreef: Er is op moment gene legale iptv server in belgie, neem dat maar van mij aan !
Jawel , tv Vlaanderen met de zender Fox !

en dan zit je met die rot ontvanger Wink
Antwoord
#12
(04-02-2017, 20:51)natte schreef:
(03-02-2017, 19:29)chukky2 schreef: Er is op moment gene legale iptv server in belgie, neem dat maar van mij aan !
Jawel , tv Vlaanderen met de zender Fox !
Yelotv, proximustv, tvvlive

denk dat je nog allemaal versteld staat als je de moeite doet Smile
Antwoord
#13
(04-02-2017, 20:53)natte schreef:
(03-02-2017, 19:45)Dimira schreef:
(03-02-2017, 18:15)master-magic schreef:
(03-02-2017, 16:04)Dimira schreef:
(03-02-2017, 15:31)natte schreef:
(03-02-2017, 12:45)Dimira schreef:
(03-02-2017, 11:47)natte schreef:
(03-02-2017, 09:47)Dimira schreef: Ik vind het een leuk bericht, had het gisteren ook al gelezen. Trouwens die films stream ik niet ik zie ze be mijn operator waar ik betaal.ls die in de fout gaat moet hij weten en ik denk dat zenders streamen legaal is. want voor die andere zenders betaal ik ook en op satelliet zitten er evenveel gratis enkel die achter de horizon kunnen jullie niet zien.

fta wel anderen niet

ja dit bedoel ik. Ik betaal ook 130€ per jaar voor voor een premium abonnement dat waarschijnlijk nog eens zal variëren bij welke klant je streamt. Ik heb het hier niet over films of muziek want die interesseren mij niet en ik vind dat er door degenen die die toestellen op de markt brengen waar men kan mee streamen maar een slot op die films en muziek kan zetten en werken met abonnementen zoals je doet bij het streamen nu. Want dit is legaal. Ik heb net een bericht gekregen.

toch hang je het beter niet aan de grote klok


Ik hang toch niets aan de grote klok? Want iedereen weet hoe de vork aan de steel zit. Waarom proberen ze dit anders aan banden te leggen. Voor mij zou het al enkel voldoende zijn moest je er enkel 4000 zenders mee kunnen streamen en dit is perfect legaal. Want anders had ook de vrt geen srteaming beelden doorgegeven op het journaal verleden jaar van het Europese kampioenschap. Of denk je dat er zo maar kabel van hier tot in Rio De Janéro lig? Ik zeg je nog ik heb vandaag een bevestiging ontvangen dat dit volledig jegaal is.

Natuurlijk zeggen ze dat het legaal is,ze gaan een mens niet iets verkopen als ze niet zeggen dat illegaal is,zo gaan mensen dat niet pakken he.
En voor die 130€ betalen ze de uitzendrechten dan voor al die zenders,
Denk zelf eens na he Wink

Ik had het dan misschien beter anders moeten zeggen, want jij trekt het ook maar al te graag uit de contexst; Laat die 130€ vallen en dan heb je al gemakkelijk 2000 zenders die je kan streamen waar je niets voor betaald; Enkel eenmalig dat kastje. Die 130€ zijn voor de extra zenders alle commerciële zenders van alle landen. Maar voor mij hoeven aps en muziek of films niet want dat heb je op een schotel ook niet buiten muziek dan. Streamen is er voor mensen die geen schotel kunnen plaatsen zoals ik. Vroeger heb ik er ook één gehad.

Groot gelijk moet kunnen

als het legaal is en die zenders worden betaald want gratis bestaat niet,die zenders zien niks van al die klanten dat geld uitgeven om via die wegen zenders te zien.
Antwoord
#14
En ik zie weer spoken zeker master !!!!!! Zo goed lees ik het forum dat hier berichten verdwijnen. Net als bij Proximus zoals de kleuters Engels moeten gaan leren om Trump te kunnen verstaan.
Antwoord
#15
(04-02-2017, 21:34)natte schreef:
(04-02-2017, 21:04)master-magic schreef:
(03-02-2017, 19:29)chukky2 schreef: Er is op moment gene legale iptv server in belgie, neem dat maar van mij aan !
Jawel , tv Vlaanderen met de zender Fox !

en dan zit je met die rot ontvanger Wink

tja wie mooi wil (k)lijken moet leiden Tongue

dan liever geen abbo meer bij hen,en ben niet de enige die er zo over denkt als ik een nederlands forum zo lees.
Antwoord
#16
(04-02-2017, 21:36)natte schreef:
(04-02-2017, 21:05)Dimira schreef:
(04-02-2017, 20:51)natte schreef:
(03-02-2017, 19:29)chukky2 schreef: Er is op moment gene legale iptv server in belgie, neem dat maar van mij aan !
Jawel , tv Vlaanderen met de zender Fox !
Yelotv, proximustv, tvvlive

denk dat je nog allemaal versteld staat als je de moeite doet Smile

bij holland wel 100 servers

en allemaal legaal ??? vrees ervoor.
Antwoord
#17
(04-02-2017, 21:38)Dimira schreef: En ik zie weer spoken zeker master !!!!!! Zo goed lees ik het forum dat hier berichten verdwijnen. Net als bij Proximus zoals de kleuters Engels moeten gaan leren om Trump te kunnen verstaan.

nu zie je echt wel spoken,er is hier niks verwijderd gvd,stopt met die aantijgingen altijd,ge zijt al even erg als uw vriendje.
ben dat beu,als je hier weer zijt om ruzie te stoken dan kan je beter weg blijven,
kheb uw linkjes eens bekeken dat je via prive stuurde en zijn net die dat ze controlleren.
dus let maar op met uw postings hier van die iptv streamen uit holland,
een gewaarschuwd mens is er 2 waard.
Antwoord
#18
(04-02-2017, 21:52)master-magic schreef:
(04-02-2017, 21:36)natte schreef:
(04-02-2017, 21:05)Dimira schreef:
(04-02-2017, 20:51)natte schreef:
(03-02-2017, 19:29)chukky2 schreef: Er is op moment gene legale iptv server in belgie, neem dat maar van mij aan !
Jawel , tv Vlaanderen met de zender Fox !
Yelotv, proximustv, tvvlive

denk dat je nog allemaal versteld staat als je de moeite doet Smile

bij holland wel 100 servers

en allemaal legaal ??? vrees ervoor.

Dit geld evengoed voor jou hoor? En het is niet omdat ik nu of dat deze tread over dat onderwerp gaat dit steeds in mijn richting geduwd moet worden. Ik denk dat er hier op het forum meer zitten die aperatuur hebben om te streamen. Maar het niet bekend maken of willen maken uit schrik. Ik kom er voor ui, want hier komt niemand binnen zonder een bevel dat ze het huis mogen onderzoeken.
Antwoord
#19
(04-02-2017, 21:37)natte schreef:
(04-02-2017, 21:08)master-magic schreef:
(04-02-2017, 20:53)natte schreef:
(03-02-2017, 19:45)Dimira schreef:
(03-02-2017, 18:15)master-magic schreef:
(03-02-2017, 16:04)Dimira schreef:
(03-02-2017, 15:31)natte schreef:
(03-02-2017, 12:45)Dimira schreef:
(03-02-2017, 11:47)natte schreef:
(03-02-2017, 09:47)Dimira schreef: Ik vind het een leuk bericht, had het gisteren ook al gelezen. Trouwens die films stream ik niet ik zie ze be mijn operator waar ik betaal.ls die in de fout gaat moet hij weten en ik denk dat zenders streamen legaal is. want voor die andere zenders betaal ik ook en op satelliet zitten er evenveel gratis enkel die achter de horizon kunnen jullie niet zien.

fta wel anderen niet

ja dit bedoel ik. Ik betaal ook 130€ per jaar voor voor een premium abonnement dat waarschijnlijk nog eens zal variëren bij welke klant je streamt. Ik heb het hier niet over films of muziek want die interesseren mij niet en ik vind dat er door degenen die die toestellen op de markt brengen waar men kan mee streamen maar een slot op die films en muziek kan zetten en werken met abonnementen zoals je doet bij het streamen nu. Want dit is legaal. Ik heb net een bericht gekregen.

toch hang je het beter niet aan de grote klok


Ik hang toch niets aan de grote klok? Want iedereen weet hoe de vork aan de steel zit. Waarom proberen ze dit anders aan banden te leggen. Voor mij zou het al enkel voldoende zijn moest je er enkel 4000 zenders mee kunnen streamen en dit is perfect legaal. Want anders had ook de vrt geen srteaming beelden doorgegeven op het journaal verleden jaar van het Europese kampioenschap. Of denk je dat er zo maar kabel van hier tot in Rio De Janéro lig? Ik zeg je nog ik heb vandaag een bevestiging ontvangen dat dit volledig jegaal is.

Natuurlijk zeggen ze dat het legaal is,ze gaan een mens niet iets verkopen als ze niet zeggen dat illegaal is,zo gaan mensen dat niet pakken he.
En voor die 130€ betalen ze de uitzendrechten dan voor al die zenders,
Denk zelf eens na he Wink

Ik had het dan misschien beter anders moeten zeggen, want jij trekt het ook maar al te graag uit de contexst; Laat die 130€ vallen en dan heb je al gemakkelijk 2000 zenders die je kan streamen waar je niets voor betaald; Enkel eenmalig dat kastje. Die 130€ zijn voor de extra zenders alle commerciële zenders van alle landen. Maar voor mij hoeven aps en muziek of films niet want dat heb je op een schotel ook niet buiten muziek dan. Streamen is er voor mensen die geen schotel kunnen plaatsen zoals ik. Vroeger heb ik er ook één gehad.

Groot gelijk moet kunnen

als het legaal is en die zenders worden betaald want gratis bestaat niet,die zenders zien niks van al die klanten dat geld uitgeven om via die wegen zenders te zien.

is nog altijd die grijze zone van europese wetgeving hee

Grijze zone of niet denk nu eens twee maal na? Jij met een schotel. Steek er één of andere kaart in en ik ben er zeker van dat je die Hollanders ook kan ontvangen.
Antwoord
#20
(04-02-2017, 22:41)Dimira schreef:
(04-02-2017, 21:52)master-magic schreef:
(04-02-2017, 21:36)natte schreef:
(04-02-2017, 21:05)Dimira schreef:
(04-02-2017, 20:51)natte schreef:
(03-02-2017, 19:29)chukky2 schreef: Er is op moment gene legale iptv server in belgie, neem dat maar van mij aan !
Jawel , tv Vlaanderen met de zender Fox !
Yelotv, proximustv, tvvlive

denk dat je nog allemaal versteld staat als je de moeite doet Smile

bij holland wel 100 servers

en allemaal legaal ??? vrees ervoor.

Dit geld evengoed voor jou hoor? En het is niet omdat ik nu of dat deze tread over dat onderwerp gaat dit steeds in mijn richting geduwd moet worden. Ik denk dat er hier op het forum meer zitten die aperatuur hebben om te streamen. Maar het niet bekend maken of willen maken uit schrik. Ik kom er voor ui, want hier komt niemand binnen zonder een bevel dat ze het huis mogen onderzoeken.

ja ik heb dat maar ik gebruik dat niet want die is gecrasht,heb je zelf nog gezegd dat ik hem moet herinstalleren,
maar kijk er geen andere zenders mee want gebruik dat daarvoor niet,enkel voor mijn eigen films te bekijken dat op mijn nas staan.
waarom zou ik ook zenders daarmee kijken als ik satelliet heb,en kijk nog amper tv,
zijn leukere dingen te doen zoals morgen een bierproeverij bezoeken met 70 brouwerijen hahahahahaha.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)