Digibox AD-200
#21
(21-12-2018, 21:55)JonasRetro schreef: Ik had vandaag nog eens gebeld naar Telenet (was eerst voor iets totaal anders)

Maar uiteindelijk sprak ik er toch nog eens over deze medewerker heeft het opgelost voor mij -> Terug de originele smartcard erin en nu werkt alles terug perfect.
Na het inleggen had ik terug beeld na +-5 minuutjes

En een nieuwe decoder kopen zal wel komen als deze volledig uitgefaseerd is, zie geen reden waarom nu een nieuwe te kopen.



Tevens: Ik kan nu de mails terug lezen met de originele smartcard

ok tof om te lezen dat het opgelost is, wel spijtig dat het zolang moet duren eer ze het oplossen,
en ja, je zal wel een brief krijgen van zodra ze helemaal weg zijn, normaal moet er een tekst staan ook op de zenders van Sporting bv dat deze niet meer te bestellen zijn met je ontvanger.
en ja, zolang die nog werkt nog niks anders kopen, je spaart elke maand 4 euro uit per box.
ze zullen je wel iets laten weten waneer je ontvanger niet meer ondersteund word.
Antwoord
#22
Deze decoder (AD-200) heeft tot voor kort nog gewerkt, heb hem laten verwijderen omdat Telenet toch gaat stoppen met ondersteuning op 31 maart.
Deze heb ik vervangen door een (tweedehands) AD-2200.
Deze box heeft sinds 2011 perfect gewerkt, de menu vond ik wel mooier op de oudere decoders. Vond het smalle balkje bij het zappen onderaan echt mooier. Ahja we kunnen weer voort voor een aantal jaar Smile.
Antwoord
#23
SMS'je gekregen dat omwille van de Corona crisis de verouderde decoders nog tot 28 april kunnen gebruikt worden (Digibox AD 200 en Digicorder AD 2000).
Toch nog iets goed aan dat virus...
Antwoord
#24
omdat er geen stock genoeg meer is van de nieuwere toestellen Wink
ze zitten vast in china.
Antwoord
#25
Nog eens een berichtje van Telenet gekregen.
Ook 28/04 is nu geen einddatum meer voor het gebruik van die oude digiboxen/corders.
Voorlopig is er geen nieuwe einddatum.
Dat ligt niet aan het niet beschikbaar zijn van toestellen, maar omdat de Telenet winkelpunten gesloten zijn...

Mij hoor je niet klagen hierover, het is het enige positieve dat ik al gezien heb aan de Covid19 crisis  Big Grin
Antwoord
#26
(01-04-2020, 20:12)boulder schreef: Nog eens een berichtje van Telenet gekregen.
Ook 28/04 is nu geen einddatum meer voor het gebruik van die oude digiboxen/corders.
Voorlopig is er geen nieuwe einddatum.
Dat ligt niet aan het niet beschikbaar zijn van toestellen, maar omdat de Telenet winkelpunten gesloten zijn...

Mij hoor je niet klagen hierover, het is het enige positieve dat ik al gezien heb aan de Covid19 crisis  Big Grin

idd, staat al op de website van telenet ook, tot nader besluit van de regering.
ik ben alvast thuis tot begin mei en kan tot eind mei worden omdat het nog moet besproken worden over de horeca :-(
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)