M7 Group lanceert digitale tv via PC, smartphone en tablet
#1
De Europese tv-operator M7 rolt vandaag Tv Vlaanderen Live Tv en Telesat live tv uit, 
een produkt dat klanten de mogelijkheid geeft om Live Tv te kijken op pc, en op een ios of android smartphone of tablet,
via het wifi netwerk of 3g of 4g internetverbinding.

Afhankelijk van het tv-abonnement, Basic Light, Basic of Basic+, zijn er tot 24 zenders beschikbaar, waaronder de meest bekeken Vlaamse zenders die standaard beschikbaar zijn voor iedereen die de optie toevoegt aan zijn abonnement. In de toekomst zijn er plannen om het mobiele tv-aanbod verder uit te breiden.
TV VLAANDEREN Live TV zorgt er voor dat voortaan niemand zijn favoriete tv-programma's tijdens het moment van uitzending moet missen. Per abonnement kan de app op vijf verschillende mobiele toestellen worden geïnstalleerd.
'We kennen allemaal het gevoel van wanneer de tv bezet is en we absoluut ons favoriete programma live willen bekijken', zegt Marco Visser, CEO van M7 Group. 'De lancering van TV VLAANDEREN Live TV en TéléSAT Live TV toont onze toewijding om onze producten voortdurend te verbeteren en af te stemmen op de vraag onze klanten.'
Het gebruik van TV VLAANDEREN Live TV is gratis inbegrepen in het All-in-One abonnement met Digitale tv, Internet en Bellen. Klanten met enkel digitale tv van TV VLAANDEREN kunnen TV VLAANDEREN Live TV twee weken gratis uitproberen. Daarna is de optie aan €3.95 per maand beschikbaar.
TV VLAANDEREN Live TV is beschikbaar voor All-in-One klanten van TV VLAANDEREN  op livetv.tv-vlaanderen.be en in de iTunes App Store vanaf iOS 7.0 en op Google Play vanaf Android 4.0 en later voor alle klanten met enkel digitale tv van TV VLAANDEREN.
Antwoord
#2
nee want je moet ervoor betalen als je enkel tv hebt bij hen,
ik betaal geen 4€ als ik het bij telenet heb in mijn abbo.
en in welke kwaliteit gaan ze het weer aanbieden,SD zeker allemaal.
zal hen geen nieuwe klanten geven.
Antwoord
#3
(08-09-2015, 18:39)natte schreef: misschien niet misschien wel toekomst moet uitwijzen maar moeten mee met de tijd

vind het erg dat iemand die enkel tv kijkt via hen ook mag betalen,ze betalen al niet genoeg aan hun abbo heel het jaar.
bv wie het volledige zender pakket heeft zou dit ook gratis mogen kijken vind ik.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)