Topics: 27
Slecht nieuws, site Telenet is aangepast. Zenders Eurosport HD, BBC One HD en Sundance Channel HD gaan niet naar Basispakket.
Waarom nemen we niet alle zenders van HD XL Pack mee naar Rex & Rio?
We willen met Rex & Rio een sterke combinatie van films, series en themazenders aanbieden. Daardoor maken sommige zenders geen deel meer uit van deze extra pakketten
Goed nieuws: je vindt Eurosport SD, BBC One SD, Sundance SD en Ushuaia SD wel terug in het digitale basisaanbod van Telenet
URL : http://klantenservice.telenet.be/content...AP_artikel
Aan telenet: Het is een soep, een grote soep. Zo een voorstel van Rex en Rio is gewoon niet te begrijpen.
Topics: 22
(27-09-2013, 08:55)Kris schreef: Slecht nieuws, site Telenet is aangepast. Zenders Eurosport HD, BBC One HD en Sundance Channel HD gaan niet naar Basispakket. Wat een zootje hebben ze ervan gemaakt.
Onduidelijkheid troef, en om de paar dagen weer een andere versie van 'de definitieve versie'.
(27-09-2013, 08:55)Kris schreef: We willen met Rex & Rio een sterke combinatie van films, series en themazenders aanbieden. Daardoor maken sommige zenders geen deel meer uit van deze extra pakketten
Goed nieuws: je vindt Eurosport SD, BBC One SD, Sundance SD en Ushuaia SD wel terug in het digitale basisaanbod van Telenet Wat is dat nu voor bullshit ?
Dus Sundance is 'sterk' als het in SD is en zwak als het in HD is ?
Misschien moeten we dan weer allemaal onze HDTV's buitengooien en terugkeren naar standaard definitie, want dat is veel sterker volgens Telenet ?
En nu hebben we dus een situatie waar de oude HD XL pack klanten BBC One HD kunnen zien en blijven behouden, en de andere het zelfs niet meer kunnen aanvragen ?
Topics: 27
Ja, Boulder. ik geef je volledig gelijk.
Ik vind dit triestig van Telenet. Ik had echt gehoopt dat deze HD zenders beschikbaar zouden worden voor iedereen. Ze zijn daar slecht bezig in Mechelen. HD zenders zouden regelmatig moeten toegevoegd worden aan het basispakket.
Het is ook niet normaal dat anno 2013 we nog altijd naar SD versies moeten kijken van NED1, NED2, NED3, BBC1, BBC2, ZDF, ARD, terwijl daar wel HD versies van bestaan.
Gaan we dan tot in der eeuwigheid naar die lage resolutie zenders moeten kijken, of gaat Telenet ervan uit dat binnenkort toch iedereen alles via on demand opvraagt, en er dus eigenlijk geen ruimte voor klassieke zenders meer nodig is ?
(27-09-2013, 12:35)boulder schreef: Het is ook niet normaal dat anno 2013 we nog altijd naar SD versies moeten kijken van NED1, NED2, NED3, BBC1, BBC2, ZDF, ARD, terwijl daar wel HD versies van bestaan.
Gaan we dan tot in der eeuwigheid naar die lage resolutie zenders moeten kijken, of gaat Telenet ervan uit dat binnenkort toch iedereen alles via on demand opvraagt, en er dus eigenlijk geen ruimte voor klassieke zenders meer nodig is ?
Helemaal mee eens, geraakt tijd dat telenet monopolie eens en voor altijd gekraakt word en dat er veel meer keuze kan gemaakt worden van nieuwe providers van digitale tv !
(27-09-2013, 13:37)Satfreak07 schreef: Helemaal mee eens, geraakt tijd dat telenet monopolie eens en voor altijd gekraakt word en dat er veel meer keuze kan gemaakt worden van nieuwe providers van digitale tv ! Ik vrees dat als er eentje bijkomt op de kabel die gewoon een klein beetje van het basispakket zal delen.
Als er al geen bandbreedte overblijft om meer zenders te bieden, dan zal die er niet als bij toverslag bijkomen het moment dat er een andere aanbieder bijkomt.
Integendeel, veel van die zenders zullen ongetwijfeld exclusief bij Telenet zitten (zoals Prime en Sporting Telenet).
Ik betwijfel ook of het allemaal een zaak van bandbreedte is, Eurosport HD zal nu eenmaal meer kosten dan Eurosport SD, idem ditto voor BBC One HD tov. BBC1, maar ik vind dat maar een flauw excuus.
Met die redenering kunnen ze gewoon weer alle HD zenders verwijderen.
Topics: 1,696
(27-09-2013, 18:29)boulder schreef: (27-09-2013, 13:37)Satfreak07 schreef: Helemaal mee eens, geraakt tijd dat telenet monopolie eens en voor altijd gekraakt word en dat er veel meer keuze kan gemaakt worden van nieuwe providers van digitale tv ! Ik vrees dat als er eentje bijkomt op de kabel die gewoon een klein beetje van het basispakket zal delen.
Als er al geen bandbreedte overblijft om meer zenders te bieden, dan zal die er niet als bij toverslag bijkomen het moment dat er een andere aanbieder bijkomt.
Integendeel, veel van die zenders zullen ongetwijfeld exclusief bij Telenet zitten (zoals Prime en Sporting Telenet).
Ik betwijfel ook of het allemaal een zaak van bandbreedte is, Eurosport HD zal nu eenmaal meer kosten dan Eurosport SD, idem ditto voor BBC One HD tov. BBC1, maar ik vind dat maar een flauw excuus.
sinds dat er enkele hun ontslag hebben genomen en het amerika wil toeslaan op de telenet kabel is het er niet veel verbeterd,
kheb gelukkig alles buitengesmeten,voelde het al aankomen na de aanpassing van de abbo's en de factuur die ineens door hun schuld 30€ duurder was zonder dat ze mij ooit iets hebben gevraagd om een abbo aanpassing.
en nu die factuur die ik heb gekregen voor een 5 jaar oude digicorder van 50€ (is nog niet zoveel waard) ben ik het allemaal beetje beu aan het worden dat telenet gedoe,en zal de eerste niet zijn als je ziet hoe ze de klanten behandelen en er een warboel van maken
Topics: 420
(27-09-2013, 18:29)boulder schreef: (27-09-2013, 13:37)Satfreak07 schreef: Helemaal mee eens, geraakt tijd dat telenet monopolie eens en voor altijd gekraakt word en dat er veel meer keuze kan gemaakt worden van nieuwe providers van digitale tv ! Ik vrees dat als er eentje bijkomt op de kabel die gewoon een klein beetje van het basispakket zal delen.
als TCM en TNT HD verdwijnen, vanaf volgend jaar moeten ze toch twee zenders er bij opzetten, want anders klopt hun verhaal niet,
REX : 20 zenders en RIO : 40 zenders, of blijft de prijs hetzelfde met 2 zenders minder ?????
Topics: 26
Ik blijf nog bij het oude , nog alle zenders :-)
|