Topics: 420
(14-11-2013, 11:57)Dimira schreef: Ja,ik weet het dat er leuke films zijn.Heb deze week een triller gezien op RIO of dit nu REX of RIO is weet ik niet want als je RIO hebt heb je REX automisch ook.Als je nu naar één genre gaat heb je al 250 films.Ik ben heel content met RIO,enkel hebben ze hun woord niet gehouden en zijn er zenders verdwenen.Het is te hopen dat 2014 ons beterschap brengt.
tja er komen immers nog veranderingen, zodra de concurentie onderwege is, staat als een paal boven water
begin meer en meer de indruk te krijgen, dat men het uitbollen van prime aan het versnellen is, want meer en meer aangekondigde series wordt enkel nog maar vermeldt (Rio), en geen prime meer,
maar tja we zullen wel zien of het waar is zeker
Topics: 26
(18-11-2013, 12:11)Dimira schreef: Je prime als je het zo gezegd dan nog kan krijgen achteraf vind ik geld weg gooien.Want zie eens wat je aallemaal voor die prijs bijna allemaal in de plaats krijgt.prime dat deze keer gratis is/allerhande films en series in RIO en er nog eens een hoop zenders boven op.Dan weet ik wel wat kiezen.
De name prime gaat misschien verdwijnen, maar een filmzender zal er altijd wezen , anders liggen snel andere op de loer hoor
Topics: 26
(18-11-2013, 19:33)Dimira schreef: Ja dat kan zijn maar de hele esensie van de zaak is,of prime nu weg gaat of niet.In Rio al niet maar zij die dus geen RIO hebben zullen er altijd voor moeten betalen al noemt dit nu prime of heet dit nu anders.Er zal altijd iets aan vast hangen,terwijl kijkers van RIO al die opgenoemde voordelen bezitten.
gewoon heel eenvoudig he vriend,
prime appart stopt gewoon en gaat verder in rio , daar krijgen we nog een brief voor
Topics: 1,697
ze gaan het hen nog beklagen bij telenet dat ze dit doen,
allemaal voor een netflix waar ze zo een spel van maken.
(19-11-2013, 00:13)master-magic schreef: ze gaan het hen nog beklagen bij telenet dat ze dit doen,
weet je waaraan je kunt zien dat netflix : nog niet voor morgen is, wel bij Rio geeft men netflix series + dat er bepaalde ABC series zouden moeten verdwijnen mocht (N) op komst zijn,
en zolang er hierin geen beweging in is blijft het : voor sommige (ervan dromen)
Topics: 1,697
(19-11-2013, 16:34)zorro123 schreef: (19-11-2013, 00:13)master-magic schreef: ze gaan het hen nog beklagen bij telenet dat ze dit doen,
weet je waaraan je kunt zien dat netflix : nog niet voor morgen is, wel bij Rio geeft men netflix series + dat er bepaalde ABC series zouden moeten verdwijnen mocht (N) op komst zijn,
en zolang er hierin geen beweging in is blijft het : voor sommige (ervan dromen)
heeft telenet dan een exclusiviteitscontract voor die series ??????
want zo niet kunnen netflix die ook aanbieden als ze ervoor betalen voor vlaanderen.
maar denk dat het probleem is dat ze in belgie in feite 3 talige versies moeten starten van netflix,
ene voor de vlaamstallige,dan ene voor de franstallige en dan nog 1 voor de duitstallige (al ben ik niet zeker of die laatste een prioriteit is).
(20-11-2013, 00:08)master-magic schreef: (19-11-2013, 16:34)zorro123 schreef: (19-11-2013, 00:13)master-magic schreef: ze gaan het hen nog beklagen bij telenet dat ze dit doen,
heeft telenet dan een exclusiviteitscontract voor die series ??????
want zo niet kunnen netflix die ook aanbieden als ze ervoor betalen voor vlaanderen.
maar denk dat het probleem is dat ze in belgie in feite 3 talige versies moeten starten van netflix,
ene voor de vlaamstallige,dan ene voor de franstallige en dan nog 1 voor de duitstallige (al ben ik niet zeker of die laatste een prioriteit is).
hetzelfde probleem als fox sports mochten die de voetbal binnenhalen, moeten ze ook op beide landsdelen uitzenden, en dan hier tot een overeenkomst komen tussen belgacom en telenet,
maar of telenet nu een exclusifiteitscontract heeft met ABC ???
ik ken er toch waar (N) de rechten heeft, en ook als je nu op engelse sites komt, lees je het overal, maar opmerkelijk iedereen heeft het over nederland, belgium wordt nergens niet vermeldt,
en hier Rio heeft het aantal ABC series reeds verdrie- of verviervoudigt
soms krijg je email van telenet, waarvan je afvraagt, jawadde ??
op 20 november nog een mail gekregen, met de vermelding : de hoogtepunten in rio in november,
als men nu eens op het eind van deze maand, er een sturen, met de hoogtepunten in december, zou ik het nog aannemen, blijkbaar als men zo verder doet : iedere maand zulke mail
Topics: 5
(19-11-2013, 00:13)master-magic schreef: ze gaan het hen nog beklagen bij telenet dat ze dit doen,
Laat ze prullen en foefelen bij telenet.
Feit is onweerlegbaar met mijn abonnement
Whoppa+Rio+Freephone Europa kost bij telenet € 105
Bij UPC Nederland kost identiek pakket € 79
Ik betaal bij telenet 26% meer voor gelijke diensten.
En daar moet ik bovenop , downloadbeperking, Telemeter, smallband , poort blokkeringen en snelheid afknijpingen voor lief bijnemen.
Telenet, staat in de top 3 van grootste kabel huichelaars in Europa.
|