Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
opnemen
Er is een periode geweest dat wanneer je te laat begon op te nemen dat je programma vanaf het begin begon op te nemen. Nu heb ik dat al een paar keer geprobeerd maar dat schijn niet meer te lukken.De dc begint zijn opname vanaf het moment dat je op de recordknop drukt. Doe ik iets fout? Huh
Antwoord
is sinds kort de update dat die opneemt vanaf het uur dat is ingesteld in de programma gids,
staat je programmaties vroeger dan kan je terug spoelen als het vroeger begint.
www.master-magic.be
www.radiosite.eu
111 DAB+ radiozenders van Belgie,Frankrijk en Nederland,mooi aantal al.
Antwoord
Zal situatie even schetsen; ik vergeet van bij het begin naar een programma te kijken en er is geen terugkijk tv.Vroeger kon je dan de opname starten en werd de uitzending vanaf het begin opgenomen( dat was toch zo bij vrt).Nu start de opname na druk op opname toets waar het programme zich op dat ogenblik is en blijf ik alzo het eerste deel voor opname missen.Dit heeft dus volgens mij niets te maken met het startuur in de epg.
Antwoord
Dat lukt enkel als je digicorder reeds van in het begin v/h programma afgestemd stond op de zender.
Antwoord
De laatste tijd heb ik ondervonden dat geprogrammeerde uitzendingen niet altijd opgenomen worden terwijl in de epg wel het opname icoontje brandt. Als  dat programma nu in de terugkijk tv zit geen probleem maar anders ? Huh
Antwoord
is net het probleem van orange dat ze ook hebben,is iets in de epg dat fout gaat denk ik.
www.master-magic.be
www.radiosite.eu
Antwoord
Zondag morgen zag ik dat mijn dc aan het opnemen was zonder geprogrammeerd te zijn,hij was zogezegd buren aan het opnemen,een uur lang terwijl er gewoon de herfstbeelden uitgezonden werden. Raar...?
Antwoord
zijn er hier nog mensen die problemen hebben met de zender van play more,black?
kan geen enkele film opnemen op dat kanaal,als ik op opnemen druk neemt hij wel op want zie het aan het rode icoontje,maar als ik dan kijk naar geplande opnames staat die daar niet tussen,of bij opgenomen opnames.probleem enkel bij de zender black.
test het ook is als je wil,en laat dan iets weten aub.

dank u
Antwoord
(07-01-2017, 00:51)ulrik schreef: zijn er hier nog mensen die problemen hebben met de zender van play more,black?
kan geen enkele film opnemen op dat kanaal,als ik op opnemen druk neemt hij wel op want zie het aan het rode icoontje,maar als ik dan kijk naar geplande opnames staat die daar niet tussen,of bij opgenomen opnames.probleem enkel bij de zender black.

dank u

Staan ze niet onder de 18+ films ofzo????
Daar die zender films uitzend van boven de 18 jaar kan het zijn dat die in een apparte map zitten.
www.master-magic.be
www.radiosite.eu
Antwoord
(07-01-2017, 02:52)master-magic schreef:
(07-01-2017, 00:51)ulrik schreef: zijn er hier nog mensen die problemen hebben met de zender van play more,black?

dank u

Staan ze niet onder de 18+ films ofzo????
Daar die zender films uitzend van boven de 18 jaar kan het zijn dat die in een apparte map zitten.

nee hoor,zenders blokkeren staat uit.zal straks eens beneden kijken,daar staat ook een digicorder of dat het daar gaat.
Antwoord