Waardering:
  • 1 stemmen - gemiddelde waardering is 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
panasonic wow
maar als je opneemt via die tv kan je geen ander programma kijken omdat de tuner in gebruik is voor die opname,
dus in feite is dat ook niet interresant,
en als je bv niet thuis bent en een opname wenst te doen dank denk ik dat die tv ook in standby moet staan ofzo.
dat nog niet echt gezien en kunnen testen.
www.master-magic.be
www.radiosite.eu
111 DAB+ radiozenders van Belgie,Frankrijk en Nederland,mooi aantal al.
Antwoord
Of ik nu direckt voor die smart zou gaan weet ik ook niet.In ieder geval zou ik er een grotere willen dan nu.Dus minstens 130 cm en als je dan al een smart hebt extra groot scherm denk ik dat dat wel geen enkel probleem is voor te surfen.Eerlijk gezegd ik vind die bij Krefel nu ook heel duur maar dit zijn nu HD modellen en dat zoek ik niet dus dat zal wel in gewone led series ook bestaan.En ik wil dit natuurlijk ook wel eerst testen in de winkel voor ik zoiets zou kopen want ik begrijp het is helemaal een andere houding of je zit voor je pc of je tv maar ik denk wel dat het beter voor je ogen is.Huh
Antwoord
Hoe gaat dat surfen in feite in zijn werk?word daar met de afstandsbediening gesurft of kan daar ook met een muis gesurft worden?
Antwoord
Bedoel je dan master dat je slecht enkel tv kan zien en niet opnemen?Of kan je één programma zien en één opnemen.
Antwoord
(14-12-2012, 16:52)Dimira schreef: Bedoel je dan master dat je slecht enkel tv kan zien en niet opnemen?Of kan je één programma zien en één opnemen.

als je iets opneemt kan je maar kijken wat je opneemt veronderstel ik als er maar 1 tuner inzit,
dus is de keuze altijd,ga ik iets opnemen of kijken.
zie het als een digibox van telenet met harde schijf.
www.master-magic.be
www.radiosite.eu
Antwoord
Moet dat ook nog allemaal bezien hoor, want hoe zit dat dan met die capaciteit van dat internet?Is dat dan nog eens een apparte schijf.Hoe groot is die schijf?Kan je externe harde schijven aansluiten aan je tv via usb?Want ik heb er nu 2 van 1GB.Want ik vind wel dat je dat nodig hebt anders heb ik geen smart nodig want als ik veel muziek en foto's of films heb en ze er niet op die schijf krijg dan blijf ik er mee zitten en nu kan ik schijven bij kopen.
Antwoord
(14-12-2012, 18:50)Dimira schreef: Moet dat ook nog allemaal bezien hoor, want hoe zit dat dan met die capaciteit van dat internet?Is dat dan nog eens een apparte schijf.Hoe groot is die schijf?Kan je externe harde schijven aansluiten aan je tv via usb?Want ik heb er nu 2 van 1GB.Want ik vind wel dat je dat nodig hebt anders heb ik geen smart nodig want als ik veel muziek en foto's of films heb en ze er niet op die schijf krijg dan blijf ik er mee zitten en nu kan ik schijven bij kopen.

als je een usb harde schijf aan die tv aansluit formateert die dat naar een bestandsfile zodat het enkel via de tv te bekijken is en je het bv niet op je pc kan zetten om er dan een dvd van te maken.
en het internet heeft niks te maken met je harde schijf hé,is een browser die op je tv zit om naar site's te kijken enzo.
www.master-magic.be
www.radiosite.eu
Antwoord
(13-12-2012, 16:17)Dimira schreef: Of ik nu direckt voor die smart zou gaan weet ik ook niet.In ieder geval zou ik er een grotere willen dan nu.Dus minstens 130 cm en als je dan al een smart hebt extra groot scherm denk ik dat dat wel geen enkel probleem is voor te surfen.Eerlijk gezegd ik vind die bij Krefel nu ook heel duur maar dit zijn nu HD modellen en dat zoek ik niet dus dat zal wel in gewone led series ook bestaan.En ik wil dit natuurlijk ook wel eerst testen in de winkel voor ik zoiets zou kopen want ik begrijp het is helemaal een andere houding of je zit voor je pc of je tv maar ik denk wel dat het beter voor je ogen is.Huh

Als ik met niet vergis zijn alle led toetsen nu full HD
Antwoord
Maar master die externe harde schijven plug je toch zo weer los van je tv.En als ik desnoods mijn pc hou kan ik daar het er nog op aansluiten.Daarom ik weet ook niet, zijn daar aansluitingen voor externe harde schijven dan is dat geen probleem dan heb je capaciteit genoeg want ik heb nu voorlopig al 2 gigabyte op die schijven plus dat er in die tv ook een schijf zal zitten.
Antwoord
(15-12-2012, 00:47)Dimira schreef: Maar master die externe harde schijven plug je toch zo weer los van je tv.En als ik desnoods mijn pc hou kan ik daar het er nog op aansluiten.Daarom ik weet ook niet, zijn daar aansluitingen voor externe harde schijven dan is dat geen probleem dan heb je capaciteit genoeg want ik heb nu voorlopig al 2 gigabyte op die schijven plus dat er in die tv ook een schijf zal zitten.

dacht dat de meeste toestellen nog externe HDD hadden in de tv zitten,
waar zouden ze die HDD steken hé in zo platte tv Wink
www.master-magic.be
www.radiosite.eu
Antwoord