Waardering:
  • 1 stemmen - gemiddelde waardering is 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
upgrade
(11-03-2013, 17:20)tontol36 schreef: nu op één
TSID 11
SN 39,0
BER 2.1E8
100%
4.9dbmv

is dat op de zender waar je problemen mee had ??????
kan ook liggen aan de hdmi beveiliging die voor problemen zorgt,dat die een tussen apparaat ziet en het even blokeert.
Antwoord
maakt niet uit, wanneer ik dc,surround en of tv op zet(in deze volgorde) komt het voor, alles springt op en dan één seconde een hapering,zowel tv als radio kanalen.
Antwoord
(11-03-2013, 22:13)tontol36 schreef: maakt niet uit, wanneer ik dc,surround en of tv op zet(in deze volgorde) komt het voor, alles springt op en dan één seconde een hapering,zowel tv als radio kanalen.

zal met de beveiliging zijn die op de hdmi uitgang zit,er moet een goedkeuring gegeven worden dat het signaal mag doorgegeven worden.
Antwoord
Als ik u goed begrijp is daar dus niks aan te doen,ok geen probleem, het was enkel maar een vaststelling, wat is trouwens één seconde ,toch bedankt voor de moeite master.
groetjes eddy
Antwoord
(12-03-2013, 09:45)tontol36 schreef: wat is trouwens 1 seconde
Goh, hangt ervan af, hee.
Vandaag in het verkeer kan dat het verschil maken tussen een botsing ontwijken of niet Big Grin
Antwoord
Voila sé, mijn nieuwe software staat er weeral op Wink
Antwoord
(03-07-2013, 08:37)tontol36 schreef: Voila sé, mijn nieuwe software staat er weeral op Wink

En is er ook iets veranderd/verbeterd?
Antwoord
'K heb er geen idee van, merkte het bij het opzetten van m'n radio en ben nog niet naar de tv kanalen gaan kijken, sorry.
Antwoord
staat nu op alle telenet toestellen.
Antwoord
Iemand enig idee wat de upgrade inhield?

Ik merk nu op een mediaspeler die ik in huis heb dat de digicorder voortaan herkend wordt, en dat alle opnames hierop zichtbaar zijn. Het is enkel onmogelijk om de opnames af te spelen jammer genoeg.

(03-07-2013, 18:01)master-magic schreef: staat nu op alle telenet toestellen.
Antwoord