BIPT publiceert besluit voor toegang tot vaste netwerken - Afdrukversie +- Tv-Digitaal.info (https://tv-digitaal.info) +-- Forum: Toogpraat (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Toogpraat (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=9) +--- Topic: BIPT publiceert besluit voor toegang tot vaste netwerken (/showthread.php?tid=3023) |
RE: BIPT publiceert besluit voor toegang tot vaste netwerken - natte - 03-07-2018 Houthalen noppes tirlemont noppes diest noppes moldave noppes middelkerke noppes rillaar noppes hoei noppes lijst is lang RE: BIPT publiceert besluit voor toegang tot vaste netwerken - master-magic - 03-07-2018 (03-07-2018, 13:34)natte schreef: Houthalen noppes tirlemont noppes diest noppes moldave noppes middelkerke noppes rillaar noppes hoei noppes lijst is lang huh en ik vorige week heel de kust afgegaan en op internet kunnen gaan RE: BIPT publiceert besluit voor toegang tot vaste netwerken - natte - 03-07-2018 Master vip voor telenet hee. Ben maar boerke van zululand. Niet belangrijk voor telenet. Ga eens warande middelkerke aan de 4 hoge legermasten. Noppes RE: BIPT publiceert besluit voor toegang tot vaste netwerken - master-magic - 03-07-2018 (03-07-2018, 14:26)natte schreef: Master vip voor telenet hee. Ben maar boerke van zululand. Niet belangrijk voor telenet. Ga eens warande middelkerke aan de 4 hoge legermasten. Noppes hahahahaha nee denk dat aan de gsm ligt of verkeerde inlog gegevens gebruikt jij, heb ook wel eens uurtje gehad dat ik ingelogd was en volle wifi ontvangst had maar geen internet, heb dan ontdekt dat die van de buren kwam en heb eens weest bellen aan de deur, wat bleek, de hond had de kabel losgetrokken van de modem voor internet toegang op de router wifi, zodat ik dus geen internet had. maar die witte modem die geeft soms problemen, merk het ook thuis soms, wifi geraakt niet ver. RE: BIPT publiceert besluit voor toegang tot vaste netwerken - natte - 03-07-2018 Thuis wel zeker 4 accespoints geen probleem maar wifi hotspoten gsmnetwerk dikke boelen. Blijf daarbij RE: BIPT publiceert besluit voor toegang tot vaste netwerken - master-magic - 03-07-2018 (03-07-2018, 16:09)natte schreef: Thuis wel zeker 4 accespoints geen probleem maar wifi hotspoten gsmnetwerk dikke boelen. Blijf daarbij ik heb er geen problemen mee, ligt aan de gsm misschien of iets anders. RE: BIPT publiceert besluit voor toegang tot vaste netwerken - natte - 03-07-2018 Tja proximusmannen en orangers hebben wel 4g RE: BIPT publiceert besluit voor toegang tot vaste netwerken - master-magic - 03-07-2018 (03-07-2018, 17:55)natte schreef: Tja proximusmannen en orangers hebben wel 4g eens telenet contacteren en melden waar je geen goeie ontvangst hebt dat ze daar zeker hun masten kunnen zetten of dicht in de buurt, ze kunnen het dan nagaan ook of het dringend is dat deze moeten aangepast worden, heb zelf al met telenet via twitter daarover gepraat en ze vroegen mij om adressen door te sturen waar de ontvangst slecht is en er problemen zijn. RE: BIPT publiceert besluit voor toegang tot vaste netwerken - natte - 03-07-2018 Deed ik al verschillende malen nooit antwoord RE: BIPT publiceert besluit voor toegang tot vaste netwerken - master-magic - 03-07-2018 (03-07-2018, 21:54)natte schreef: Deed ik al verschillende malen nooit antwoord raar bij mij geven ze direct antwoord altijd, ofwel kennen ze me daar al hahahahahaha de PR van telenet |