Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
BIPT publiceert besluit voor toegang tot vaste netwerken
#11
Houthalen noppes tirlemont noppes diest noppes moldave noppes middelkerke noppes rillaar noppes hoei noppes lijst is lang
Antwoord
#12
(03-07-2018, 13:34)natte schreef: Houthalen noppes tirlemont noppes diest noppes moldave noppes middelkerke noppes rillaar noppes hoei noppes lijst is lang

huh en ik vorige week heel de kust afgegaan en op internet kunnen gaan Huh
Antwoord
#13
Master vip voor telenet hee. Ben maar boerke van zululand. Niet belangrijk voor telenet. Ga eens warande middelkerke aan de 4 hoge legermasten. Noppes
Antwoord
#14
(03-07-2018, 14:26)natte schreef: Master vip voor telenet hee. Ben maar boerke van zululand. Niet belangrijk voor telenet. Ga eens warande middelkerke aan de 4 hoge legermasten. Noppes

hahahahaha nee denk dat aan de gsm ligt of verkeerde inlog gegevens gebruikt jij,
heb ook wel eens uurtje gehad dat ik ingelogd was en volle wifi ontvangst had maar geen internet, heb dan ontdekt dat die van de buren kwam en heb eens weest bellen aan de deur, wat bleek, de hond had de kabel losgetrokken van de modem voor internet toegang op de router wifi, zodat ik dus geen internet had.
maar die witte modem die geeft soms problemen, merk het ook thuis soms, wifi geraakt niet ver.
Antwoord
#15
Thuis wel zeker 4 accespoints geen probleem maar wifi hotspoten gsmnetwerk dikke boelen. Blijf daarbij
Antwoord
#16
(03-07-2018, 16:09)natte schreef: Thuis wel zeker 4 accespoints geen probleem maar wifi hotspoten gsmnetwerk dikke boelen. Blijf daarbij

ik heb er geen problemen mee, ligt aan de gsm misschien of iets anders.
Antwoord
#17
Tja proximusmannen en orangers hebben wel 4g
Antwoord
#18
(03-07-2018, 17:55)natte schreef: Tja proximusmannen en orangers hebben wel 4g

eens telenet contacteren en melden waar je geen goeie ontvangst hebt dat ze daar zeker hun masten kunnen zetten of dicht in de buurt, ze kunnen het dan nagaan ook of het dringend is dat deze moeten aangepast worden, heb zelf al met telenet via twitter daarover gepraat en ze vroegen mij om adressen door te sturen waar de ontvangst slecht is en er problemen zijn.
Antwoord
#19
Deed ik al verschillende malen nooit antwoord
Antwoord
#20
(03-07-2018, 21:54)natte schreef: Deed ik al verschillende malen nooit antwoord

raar bij mij geven ze direct antwoord altijd, ofwel kennen ze me daar al hahahahahaha
de PR van telenet Tongue Tongue Tongue Tongue
Antwoord