Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
turkse zenders verspreidt
Diverse Turkse tv-zenders die eerder op de Turksat-satellietpositie op 42 graden oost te zien waren, zijn naar andere in Europa te ontvangen satellieten uitgeweken.

De Turkse overheid trok onlangs de uitzendlicenties van tientallen zenders in. Hierdoor mochten deze niet meer op de Turksat-satellieten eigendom van de Turkse overheid uitzenden. Enkele zenders worden door Turkije ervan verdacht op te roepen tot onrust. Op de Turksat-satellieten als ongewenst verklaarde zenders als Bugun TV, Kanal Türk en Irmak TV zijn hierdoor uitgeweken naar satellieten van het Franse satellietbedrijf Eutelsat.

MINDER KIJKERS VOOR TURKSE ZENDERS

Hoewel deze zenders nu onder meer via de Hotbird (13 graden oost) en Eutelsat 10 (10 graden oost) satellieten te zien zijn, moeten de zenders toch met minder kijkers rekening houden. Onder de Turkse gemeenschap buiten Turkije is de Turksat-satellietpositie het meest gebruikt. Door uitwijking naar andere satellieten bereikt men onder deze doelgroep uiteindelijk minder huishoudens. Uitzenden via de Hotbird-satelliet is het best mogelijke alternatief omdat deze satelliet in Europa een groot bereik heeft en ook vaak is opgenomen in het satellietaanbod van GSO-ontvangstinstallaties.
Antwoord
ik ben daar ook ene van,kijk er ook niet naar,niet nodig om die in mijn lijst te zetten om naar te zappen Tongue
kan nochtans beide posities ontvangen.
Antwoord
ja wat kan master niet ontvangen. kan je in pm nog zeggen welke kaartjes jij nog hebt
Antwoord
(22-10-2015, 18:49)natte schreef: ja wat kan master niet ontvangen. kan je in pm nog zeggen welke kaartjes jij nog hebt

de 16 oost kan ik niet ontvangen,en die vanaf de 28 oost en verder en aan de andere kant verder dan de 5 west niet,
ga bekijken voor lnb bij te zetten voor de 16 oost maar moet dan al de rest ook opschuiven en daar heb ik geen zin in.
je moet alles berekenen op die boog waar de lnb moet staan zodat je op al je gewenste posities de perfecte 100% hebt van ontvangst.
is geen grapje als je geen profesionele meetapparatuur hebt.

en kaartjes,kheb heel veel ijskrabbers liggen voor als het winter word Tongue
Antwoord
(23-10-2015, 00:15)master-magic schreef:
(22-10-2015, 18:49)natte schreef: ja wat kan master niet ontvangen. kan je in pm nog zeggen welke kaartjes jij nog hebt

de 16 oost kan ik niet ontvangen,en die vanaf de 28 oost en verder en aan de andere kant verder dan de 5 west niet,
ga bekijken voor lnb bij te zetten voor de 16 oost maar moet dan al de rest ook opschuiven en daar heb ik geen zin in.
je moet alles berekenen op die boog waar de lnb moet staan zodat je op al je gewenste posities de perfecte 100% hebt van ontvangst.

hahah voor master ook zoals mij terug too basic
Antwoord
(23-10-2015, 16:00)natte schreef:
(23-10-2015, 00:15)master-magic schreef:

hahah voor master ook zoals mij terug too basic

allemaal veel te duur en elk jaar dat abbo vernieuwen,nee dank u,
enkel CD en TVV is ook jaarlijks 1200€ pffff
en telenet met al mijn cadeaus Tongue
Antwoord