Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
HOTBIRD heel wat hd zenders bij
Eutelsat verspreidt via de eigen satellieten 1100 HD-zenders. Het grootste deel hiervan wordt gecodeerd uitgezonden en is derhalve alleen met een geschikt abonnement te bekijken. Een ander deel wordt ongecodeerd aangeboden. Deze zenders kunnen gratis en zonder abonnement bij een aanbieder in HD-kwaliteit het huishouden binnengehaald worden.

Hotbird satelliet

In Europa is de Hotbird-satellietpositie op 13 graden oost de belangrijkste hotspot van Eutelsat. Op deze satellietpositie speelt HD een belangrijke rol. Eutelsat meldt dat een kwart van het aantal tv-zenders op deze satellietpositie in HD wordt uitgestraald. Tevens is Hotbird de belangrijkste Europese uitzendpositie voor de opkomende beeldtechniek 6K Ultra HD.
Antwoord
wat zijn die heel wat hd zenders????????
Antwoord
Mzaster ik heb deze niet meer maar doe eens een goede blindscan. Ken je dat?
Antwoord
(06-08-2017, 10:43)natte schreef: Mzaster ik heb deze niet meer maar doe eens een goede blindscan. Ken je dat?

ik kijk nog amper tv en veel soeps zit er niet meer op die positie, veel achter de codering en voor de rest veel koopzenders en nieuwszenders van andere landen en zo van die dingen,en 4K ontvanger heb ik niet,dus niet echt bijzonder voor mij,en met het goeie weer geniet ik liever van de buitenlucht dan binnen voor dat scherm te zitten.
Antwoord
(06-08-2017, 12:30)master-magic schreef:
(06-08-2017, 10:43)natte schreef: Mzaster ik heb deze niet meer maar doe eens een goede blindscan. Ken je dat?

ik kijk nog amper tv en veel soeps zit er niet meer op die positie, veel achter de codering en voor de rest veel koopzenders en nieuwszenders van andere landen en zo van die dingen,en 4K ontvanger heb ik niet,dus niet echt bijzonder voor mij,en met het goeie weer geniet ik liever van de buitenlucht dan binnen voor dat scherm te zitten.

Kijk ook alleen maar eens een film en soms nieuws . 
Vandaag 11 km gelopen ;-) 
Tv , bellen ,( canaldigitaal 5,5 euro )en internet kost mij onder de 50 euro;-)
Antwoord

Ik ook ik neem mijn ipad mee naar buiten en kan ik heerlijk streamen
Antwoord
(06-08-2017, 12:57)chukky2 schreef:

Kijk ook alleen maar eens een film en soms nieuws . 
Vandaag 11 km gelopen ;-) 
Tv , bellen ,( canaldigitaal 5,5 euro )en internet kost mij onder de 50 euro;-)

Haha klantendienst cd
Antwoord