Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
UHD bij proximus telenet binnenkort
Langzaam maar zeker begint 4K Ultra HD via aanbieders van traditionele tv-diensten de weg naar de huiskamer te vinden. Dit keer is het Belgische telecombedrijf Proximus een test begonnen met een 4K Ultra HD-ontvanger.

Proximus

In België is Proximus een nieuwe fase ingegaan met het testen van een nieuwe 4K Ultra HD-ontvanger van fabrikant Huawei. Inmiddels hebben vijfduizend klanten van het telecombedrijf de beschikking over de nieuwe ontvanger gekregen. De Huawei V5 mini is een Ultra HD-ontvanger die op het besturingssysteem Android functioneert. Op deze manier kan men bij Proximus op dit moment via online videodienst Netflix naar 4K Ultra HD-content kijken. Proximus heeft op dit moment nog geen lineair Ultra HD-zenderaanbod. De verwachting is dat Proximus nog dit jaar voor alle klanten de nieuwe ontvanger beschikbaar stelt. 
Telenet eveneens eigendom van Liberty Global – wil in België op termijn ook met Ultra HD beginnen maar heeft hiervoor nog geen verdere plannen bekendgemaakt.
Antwoord
ik zeg het telenet begint hopeloos achterop te geraken. proximus begit hen te kloppen over de hele lijn
Antwoord
(07-02-2018, 19:29)natte schreef: ik zeg het telenet begint hopeloos achterop te geraken. proximus begit hen te kloppen over de hele lijn

ja typisch hé, proximus is KPN, ze gebruiken dezelfde ontvangers,
binnenkort zal proximus ook de nieuwe optie voor internet aanbieden zoals ze in Nederland doen zodat ze nog sneller internet kunnen aanbieden via VDSL, nadeel is dat je maar 300 meter van de kast mag wonen met je lijn zodat je tot 400 down en 20 up kan hebben.
de snelheid dat ze nu via Glasvezel ook aanbieden bij proximus Wink

Telenet is aan het testen met hun ontvanger, heb efkes geduld, tegen de zomer weet je meer van telenet Wink
Antwoord
weet het zei installateur ook Cool
Antwoord
de bovenste is de nieuwe 4K ontvanger van proximus Wink

Antwoord
wooow is dat die nieuwe huwai master weer pietzak. mijn master weer tester premium Angel
Antwoord
(09-02-2018, 08:13)natte schreef: wooow is dat die nieuwe huwai master weer pietzak. mijn master weer tester premium Angel

heb die niet hoor, heb geen proximus, heb enkel satelliet
heb geen proximus tv nodig, al problemen genoeg met de proximus gsm Wink
Antwoord
Huh van wie dan foto??????????? Huh
Antwoord
(09-02-2018, 12:33)natte schreef: Huh van wie dan foto??????????? Huh

van een tester bij proximus Wink
Antwoord
master en zijn netwerken Dodgy
Antwoord