Topics: 79
Dat lag ook nog niet vast of zij die rechten gaan krijgen,dus ik denk dat het eerder te nemen of te laten zal worden.Met andere woorden alle matchen van de belgische competetie zullen uitgezonden worden,want ik denk toch dat het hier over gaat?
Topics: 952
(25-11-2013, 13:18)Dimira schreef: Dat lag ook nog niet vast of zij die rechten gaan krijgen,dus ik denk dat het eerder te nemen of te laten zal worden.Met andere woorden alle matchen van de belgische competetie zullen uitgezonden worden,want ik denk toch dat het hier over gaat?
staat bij totaaltv dat ze voldoen aan openzender
Topics: 420
(25-11-2013, 19:43)natte schreef: (25-11-2013, 13:18)Dimira schreef: Dat lag ook nog niet vast of zij die rechten gaan krijgen,dus ik denk dat het eerder te nemen of te laten zal worden.Met andere woorden alle matchen van de belgische competetie zullen uitgezonden worden,want ik denk toch dat het hier over gaat?
staat bij totaaltv dat ze voldoen aan openzender
in nederland wel hier ?
Ik ben daar ook eens gaan zien op totaaltv maar zie er ook niet opvallents tussen staan,dus we zullen wel zien hoe het loopt maar in ieder geval of het nu blijft zoals het is of het komt bij fox dan zal het gehele paket van de belgische 1 e klasse in dat paket zitten en mogelijk zullen er nog meerdere sportkanalen in zitten maar ik kan ook niet zo ver zien als mijn neus lang is en ik weet niet wat onderling de overeenkomsten zijn met de vootbalbond en eventueel telenet om niet enkel het paket met belgisch voetbal aan te bieden maar ook meer paketten.
Topics: 420
Jupiler Pro League : Telenet, dat de rechten momenteel bezit, zou kandidaat zijn om de Jupiler League te blijven uitzenden. Maar in De Tijd vertelt Michel Dupont dat onder andere het Amerikaanse Fox en het Qatarese Al Jazeera ook azen op het contract.
Dupont bevestigt in de krant de gesprekken met beide zenders en wil tegen eind februari de knoop doorhakken. "Ik denk dat het meer zal opbrengen dan het huidige contract van 55,2 miljoen euro per jaar", klinkt het.
Zoveel te beter vind ik.Maar hoe het ook zal lopen je zal altijd zien dat waarschijnlijk die paketten nu anders gaan verdeeld worden want er zijn er nu meerderen die er zitten op te azen.Met andere woorden wie dat ook in handen krijgt zal waarschijnlijk er de volle pot voor moeten voor betalen,met de voorwaarde dat zij ook alle matchen van die competitie uitzenden.Het zou wel beter zijn dat het belgisch voetbal eens in handen kwam van buitenlanders.Dan was je hier al van dat 3 jaarlijkse gezever van af van naar welke operator moet ik nu weer overstappen om mijn voetbal te zien.En misschien word voetbal zien ook goedkoper voor ons?Want als enkel het belgisch bv. bij een bepaalde site zit en het andere blijft bij sporting krijg je ook weer verschillende paketten.
nog iemand iets gehoord van fox mannen
Topics: 1,682
ja ze zijn gaan jagen in de ardennen :p
oei gaan dewalen dit het eerst krijgen
zal hier zlef maar voor nieuws van fox zorgen:
WEER LIVE VOETBAL OP OPEN NET-ZENDER FOX
More Sharing ServicesDeel|Share on facebookShare on printPrint dit artikel
Om tegenvallende kijkcijfers te verbeteren en om de eigen betaalzender FOX Sports International in de kijker te zetten, zendt open net-zender FOX twee voetbalwedstrijden live uit.
Tijdens het FOX Voetbal Weekend zijn op zaterdag 11 januari en zondag 12 januari twee voetbalwedstrijden live via FOX te bekijken. Op zaterdag 11 januari is vanaf 18.30 uur de wedstrijd Manchester United – Swansea uit de Engelse Premier League te bekijken. Een dag later wordt vanaf 20.45 uur de Italiaanse Serie A wedstrijd Sassuolo – AC Milaan live op FOX uitgezonden.
TEGENVALLENDE KIJKCIJFERS
Open net-zender FOX begon op 19 augustus met uitzenden maar heeft met tegenvallende kijkcijfers te kampen. De meeste programma’s hebben een bereik van slechts enkele tienduizenden kijkers. Om de kijker de weg naar de tv-zender te laten vinden, zijn op de open net-zender steeds vaker live sportevenementen te zien die normaal alleen op de betaalzenders van FOX Sports te zien zijn. Zo werd enkele maanden geleden de Eredivisie-topper Ajax – FC Twente live uitgezonden. Dit was met meer dan vijfhonderdduizend kijkers direct het best bekeken programma ooit op FOX.