Topics: 29
Reputatie:
0
Sinds kort heeft Belgacom TV geen 3D-kanaal meer. Belgacom heeft besloten om het eigen 3D-demokanaal, dat in het basisaanbod zat, te stoppen. De digitale tv-provider wil met de stopzetting van dit kanaal “een optimalisering doen van het zenderaanbodâ€Â. Daarnaast wil Belgacom makkelijker nieuwe zenders die “nauwer zouden aansluiten bij de abonneesâ€Â. Op het 3D-demokanaal waren sinds oktober 2010 fragmenten van films en concerten te zien. Voorlopig komt er ook geen 3D-opvolger voor het kanaal in het zenderaanbod. 3D-films op aanvraag blijven wel beschikbaar op Belgacom TV.
Zou Telenet dit ook niet beter doen?
nate dat heeft master al eens uitgelegd waarom ze dat niet doen.Ga jij een mens van 90 vertellen dat ze voor haar laatste jaren nog moet gaan investeren in digitale televisie?
Topics: 420
Reputatie:
0
Advocaat dagvaardt Belgacom voor schrappen ARD en ZDF
De Brusselse advocaat Fernand Keuleneer heeft Belgacom gedagvaard voor het schrappen van de Duitse zenders ARD en ZDF uit het aanbod van Belgacom TV. De zaak wordt vandaag ingeleid bij de rechtbank van eerste aanleg in Brussel. Stefaan De Clerck, de nieuwe voorzitter van Belgacom, zou de omstreden beslissing opnieuw gaan bekijken.
Het vonnis van de rechtbank hoeft niet voor het najaar van 2014 verwacht te worden. “Het gaat mij natuurlijk ook niet om de vergoeding die ik van Belgacom eisâ€, zegt Fernand Keuleneer. “Ik wil de rechtbank vooral horen zeggen dat Belgacom zijn contractuele verplichtingen niet is nagekomen."
Topics: 1,795
Reputatie:
0
het gaat hier over belgacom en geen andere providers!!!!!!